Sessiz sedasız veda etmeden gidişin yok mu yaktı yüreğimizi Ellerimde hala kabristandan aldığım toprak kokusu Lal olmuş dillerimiz çaresiz sadece dualara amin deriz İçimize akıtırız gözyaşlarımızı biz biliriz Makbere uğurlasak da bedenini ruhun bizde vermeyiz…
Karabasanlar mesken tuttu yokluğunda soğuk gecelerimi Ağlamak sızlamak da çare değilmiş silmez kimse gözlerimi Ruhuna Fatihalar okusak hatimler yapsak getirir mi senigeri Allahın takdiri ilahisi böyleymiş koparıp aldı bizden seni Karanlık gecelerimde kimler avutur bu zavallı yüreğimi Ardındakileri düşünme gönlün ve vicdanın rahat uyu ve uyan Yolumuz yolundur şaşmayacağız inan, mekânın cennet olsun…
//Ben ağlamayacağım. Ağlamak yok... O gözyaşları/mız kabristana akıyor... Gönlüm razı olmaz gözyaşı içerisinde yatmasına.Mekanı cennet olsun//
*En son gördüğümde “amca eve bırakayım dediğimde; Sağol *evlat* ben yürüyüşe çıktım" duyduğum son sözüydü… Nurlar içerisinde uyusun*
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Unutmadık Unutmayacağız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Unutmadık Unutmayacağız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alkışlıyorum usta kalemi
Yüreğine kalemine sağlık
__________________________________Selamlar saygılar