Böyle gelmiş böyle mi gidecek bu kahpe dünya Ne ben uslanırım ne de deli gönlüm Kim bilir? Kaçıncı yaralanışım Kaçıncı aldanışım Bilmiyorum sayısını unuttum Acılarla kaçıncı başa dönüşüm Her şey yine sil baştan mı olacak?
Sevda tomurcukları açarken sol yanımda Baharda dolu vurur. Zemheri ayazında kalmış gibi Kaskatı kesilir Ve Yuvarlanır çığ gibi yanaklarımdan hüzünlerim yüreğime Kim bilir? Kaçıncı ağlayışım Kaçıncı sızlanışım Hangi yaralanışım Yüreğimim tam ortasına gönderilen Adına kör kurşun denilen sevda mermisiyle Kaçıncı vuruluşum…
Issız gecelerden korkarım Sol yarım hep eksik sensiz Yorganımın altında Ten kokunu içime çekerim Karanlıkta kanayan suskun geçmişimle Yalvarırım kendi kendime Biliyor musun? Korkuyorum Sevda adına yeniden sevmeye korkuyorum…
Çok yoruldum, bin bir parçaya bölündüm Yaralandım en derin yerimden Aşkta hiç kazananların takımında olmadım Her zaman kaybedenlerin safında buldum kendimi Mutlu sonla biten masal gibi aşklarım da olmadı Hep yazılmamış başka romanlara kaldı Yeniden yazılır mı sil baştan Ömrüm vefa eder mi yaşamaya bilmiyorum?
Dönüp bakınca arkama Meğer neler bırakmışım neler geride Nelere set çekmişim Girdaplar içerisinde kıvranırken Sevinçlerimi dahi acılardan seçiyorum Sevilmeyi hiç hak etmemişim ki Faili meçhul sevilenler mezarlığına gömülenlerdenim…
Kim bilir? Kaçıncı kez el açarak semaya, mutluluk duasına çıktım Acılarımı unutturacak, Çiy damlası kadar sevgiden medet umdum. Yaz yağmuru gibi Anlık sevdalara sustum! Ya da senin sus emrine uydum. Yüreğimde ki o kocaman sevgine, Boyun eğen ben oldum Faili meçhul sevdalarımın içinde kaybolan yine ben oldum… Ben oldum…
//Bu kadar ağır mı sevmelerim? Sevdiklerime neden hep zarar veriyorum? Faili meçhul sevdalarda eriyip gidiyorum…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Faili Meçhul Sevdalarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Faili Meçhul Sevdalarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.