Takvimlerden yaprakları toptan yırtıp yakacağım. Söküp atacağım saatlerden akrep ile yelkovanı Sen benim olana dek Tekerine çomak sokacağım zamanın Kafa tutup meydan okuyacağım… Bekle beni, böyle yapayalnız koyma bu aşk yolunda Ya benimsin ya kara toprağın…
Bilmiyorum nasıl çıkacağım sabaha Sen yoksun yatağımın solunda Soğuk üşüyorum hala Düşlerimde ol yanımda olmasan da Tatlı bir söz söyle, ısıt içimi yak ateşinle
Ne olur uzaklaşma, kaçma benden Uzan yanıma, koy başını göğsüme Miski amber saç kokunu çekeyim içime Hadi durma bir nefes de olsa sende çek beni içine Bilemezsin seni ne çok bekledim…
Mevsim bahar olsa da odam çok soğuk Gecenin yüzü soğuk Sol yanım buz gibi Neden uzaksın bana Korkarım benden önce dokunacaklar sana İzin verme dokunmasınlar kıyarım canıma Ya benimsin ya da kara toprağın…
Şansım değil, Allahımın bahşettiği lütufsun Söz verdin, buğulu büyü bozulmasın Son şansımsın, sevdiysem seni kime ne? Kim bilir zamanla unutacaksın Tutacaklar ellerini Bakacaklar gözlerine Saracaklar bedenini Ama ben sensiz üşüyorum, Sar sarmala sakın unuturum sanma Ya benimsin ya da kara toprağın…
İzin ver öpeyim ayalarından, ayak topuklarından Hak eden oldu mu benden başka seni Pazarlık olmaz aşkta Seninle ben bir elmanın iki yarısı gibiyiz Ben senin sol yanın, sen de benim sol yarım Olamazsın başka tenlerde Ya benimsin ya kara toprağın
Kor ateş olduk ikimizde kaçamazsın bu sevdadan Benim gibi yanıp kavrulacaksın Baştan beri sevdalıydık, Gel sokul sol yanıma öyle uzak durma tamamla beni Olamazsın başka birinin Tek görgü tanığı sensin yüreğimin sana esaretine Bütün yollar kapalı gidemezsin bir yere Ya benimsin ya kara toprağın…
Mutluluk yaramazmış sevdalı yüreklere Ne az ne çok karınca kararınca bize yetecek kadar olsun Sen benim umudumsun anlasana Gerçekler acı olurmuş Söyle nasıl katlanır nasıl dayanırım Teninde ki bir başka tene… Ya benimsin ya kara toprağın…
Eğer bir gün çaresizlik içinde kalıp Allah´a emanet edilerek gidersen, Kınamam asla, Önce Allah’ıma sonra bana güven derim Ümidin bittiğinde sana ümit Hüzünlerle boğulduğunda sana umut Tökezlersen bir gün kuvvet alacağın asa Çat kapı geldiğinde yoluna yoldaş olurum Ama sen bırakıp gidemezsin hiç bir yere Ya benimsin ya kara toprağın…
//Sevgimize bir anlam katmak istiyorsan ömür boyu benimle ol, beni yok etmek istiyorsan bir sözüm yeter. Ya benimsin ya kara toprağın//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ya Benimsin Ya Da Kara Toprağın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ya Benimsin Ya Da Kara Toprağın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eyvallah şiir ve yorum güzel olunca harika oluyor dost Bakmazsa size sevgilin aldırma Sevgiyi yaratan Mevlaya aramak gerek o gelir yardıma selam ve saygılar dosttttttt