(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜLTECİ YILDIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜLTECİ YILDIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Heryıl bir dizesi yazılmış sanki.. Cahilliğimi bağışlayım, belkide ben yanılıyoırum.Belki şiirde bir özgürlük sanatıdır. Şahsınıza sayğılar, esenlikler..
Kadınım; Gün doğarken öyle mi ölünür...! *********************************************** doyurdu şiir,her yöden.Hatta hüznü fazla bile geldi.Damdan düşene..Acılar tazelendi.Kabuk bağlamış yaralar kanadı.Ne garip yine de içinde haz da vardı,acıların.İnsan ne kadar tuhaflaşıyor bazen,anlamakta zorluk çekiliyor, atmış yaşa ramen.
şiirlerinizi çok beyeniyorum kalem özgür bir o kadar doğal tebrikler gezintiye çıktık bilmediyimiz diyarlara derken final muhteşemdi kaleminiz hiç susmasın...
Her dize birbirinden kopuk.Bütünlük yok..
Kurtların ulumaları yayıldı dağlara fersah fersah
Çoban ateşleri gecenin çiy tanelerini öperken
Vahşi atlar dörtnala vadilerde
Heryıl bir dizesi yazılmış sanki..
Cahilliğimi bağışlayım, belkide ben yanılıyoırum.Belki şiirde bir özgürlük sanatıdır.
Şahsınıza sayğılar, esenlikler..