Seyyah ruhlar gezinir ölümün pazarında Yükseliyor nefhalar yerde uzanmış şehit Kevserin serinliği bir kurşunun narında Sızıyor ince ince gök şahit, insan şahit ____Ölelim hep beraber Ya Rabb! Bu nasıl haber ____Güvercinler pervazda gamdan ağlıyor makber
Yine aynı hâl vakî ’Lâ hâvle’ çeker millet Sabrına diş geçirip kimseyi etmez tahkir Katlanıyor acılar nedir bunca eziyet Yazıklar olsun sana belalı, aklı fakir! ____Ölelim hep beraber Ya Rabb! Bu nasıl haber ____Güvercinler pervazda gamdan ağlıyor makber
Zira hak kime düşüp alır tendeki canı Nakli zor lazım gelen insan bağında kudsi Şuursuzun masumdan haksız dökdüğü kanı Kurutur güneş bir gün, hüsrana düşer hepsi... ____Ölelim hep beraber Ya Rabb! Bu nasıl haber ____Güvercinler pervazda gamdan ağlıyor makber
Sözüme bağ olanlar! Biraz artık utanın Vicdanınız var m’ola, göğsünüzdedir tellal Yakıp yıkmaksa gaye, kin ve nefretle yanın Sanmayın ki bitecek göğümdeki İstiklal ____Ölelim hep beraber Ya Rabb! Bu nasıl haber ____Güvercinler pervazda gamdan ağlıyor makber
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güvercinler pervazda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güvercinler pervazda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Manidar dizelerini kutluyorum canım. Yıllar geçti dram ayni dram, hüzün ayni hüzün. Tüm şehitlerimize Allah'tan rahmetler diliyorum. Duyarlı yüreğine gönül dolusu teşekkürlerimle. Sevgimle..
Zira hak kime düşüp alır tendeki canı Nakli zor lazım gelen insan bağında kudsi Şuursuzun masumdan haksız dökdüğü kanı Gökten güneş inerek kurutur geçer hepsi... Ölelim hep beraber Yarab! Bu nasıl haber Güvercinler pervazda gamdan ağlıyor makber.
Söz konusu olanlar! Biraz artık utanın Vicdanınız var m’ola, nerde gezinir tellal Yakıp yıkmaksa gaye kin ve nefretle yanın Sanmayın ki bitecek göğümdeki İstiklal Ölelim hep beraber Yarab! Bu nasıl haber Güvercinler pervazda gamdan ağlıyor makber.
ayakta alkışlanacak bir şiir olmuşi eline ve yüreğine sağlık....
Güne anlam katan değerli şairimizi ve güzel eserini yürekten kutluyorum..Bu çirkeflikleri ancak böyle güzel cümlelerle bitirip yerine insan sevgisini inşallah inşa ederiz değerli şairem..Selam saygılarımlasınız
dost buğz içindeyiz dönmelerin elinden ne kürt ne türk davası bçlüp parçalamaktır dönmelerin gayesi kutlarım duyarlı yürek sesini kal esenlik içinde...
verdikçe istiyorlar. ve istedikçe veriliyor. verilenler arsında Mehmetlerin canı, anaların kanlı göz yaşları varmış kimin umurunda. Ve şimdi HSYK'yı da tamamen ele geçirdiler. güvenilen son kale de düştü.Milletin başı sağ olsun. Vatan düşmüş demektir artık.Şiir bunları söyletti bana. EYVALLAH HOCAM.
Ciddiye almadıgımız, ihmalkar davrandigimiz taraflar ulkemizi bu duruma getirdi ne yazik ki. Insallah dusundukleri geri teper diye umit edelim Veysel Bey. Ortalikda caydirici soylentiler olmak uzere her sey dikkate almak lazim. Tesekkurlerimle, saygilar sunuyorum.
duyarlılık dolu asil yüreğinizi tüm kalbimle kutluyorum... öyle bir la havle çektik ki, baştaki aymazlar yüzünden. iyi olsa onlardan, kötü olsa milletten... bindirdiler bir alamete gidiyoruz kıyamete.bir açılım, bir çözüm süreci bir yığın laf salatası... Allah bu millete akıl ve izan sahibi yöneticiler getirsin, aksaraylar yapıp kendini milletten tecrit edenler değil, milletle iç içe ve kol kola olabilenler gelsin başa inşaallah... Allahım yardım et bize, kahret kötüleri...selam ve saygılar sunuyorum...
Bize rahatlık yok bu dünyada, ülkemizi de bir çok düşünce fraksiyonlarına bölmüşler, halkı birbirine düşürmeye çalışıyorlar. Adına, 30 sene diyorlar ama ben 300 seneden fazla diyorum bütün bu olanlardan onların istedikleri gibi değilde, inşallah ülkemiz düzlüğe ferah çıkar. Teşekkür ve saygılar sunuyorum.
Öznur Hanım öfkemi yenemedim kaleme yüklendim. Yine vardı bir kıtam daha '' Yüzü saklı acziyet'' diye başlıyordu. Yeter bu kadar diye çektim geri... İnşallah onlarında çekileceği an gelir.. Teşekkürlerimle sevgiler sunuyorum...
Kanayan yürek yaramızın tasviri.
Elleriniz dert görmesin abla.