ben ne geceydim cana! ne de sabahtım sana! sen benim içimde! koskoca bir dünya gibi dönerken! ne haddimeydi bana gökyüzü olmak
ben hiç bir şey değildim sen varken ömrü bilmezdim yılları gün gün aşarken hayata küsmezdim sen kalbimdeyken yudumladığım suyun! kışın yazın ve doğan güneşlerin tek nefesiydin sen!
sen benim için neydin söylesene! bir ateşmiydin yokluğunda sigaramı yakan yoksa bir dokunuşunda kalbimi şanlı bir bayrak gibi dalgalandıran uğruna canımı kattığım! bir vatanmıydın gözlerimde
küçük bir pınar olsan içimde bu kadar mı doldurabilirdin yüreğimi bir nehir olsaydın gözlerime o kadar mı akardın denizlerime düşsen bile içine bir okyonus gibi sarılmazmıydım ellerine!
ah o gözlerin! bu kadar mı güzeldi bakamadım! ah o ellerin! öyle narindi ki dokunamadım! ah bir de dudaklarındaki o sözlerin sustum bir an konuşamadım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah o gözlerin! bu kadar mı güzeldi bakamadım! ah o ellerin! öyle narindi ki dokunamadım! ah bir de dudaklarındaki o sözlerin sustum bir an konuşamadım!
Sevgi işte riyasız dokunamadan gözlerine bakamadan hatta öyle büyük bir sevgi ki kıyamazsın konuşamazsın dilin lal olur öylece takılı kalırsın sevdana tebriklerimle saygılar
Aşık olan ozanların
Şairliğe soyunanların
Duyğularına tercüman olmuş eser.
Yürekten kutlarım
Muhterem Ozanım.
Selam ve sayğılarımla.
Derebey tarafından 10/27/2014 6:38:28 AM zamanında düzenlenmiştir.