Eline bulaşan mutluluk kırıntılarına Dudağını bükerek bakıyor uzun uzun Sonra derin bir iç çekiyor yalnızlığa Ayazlarından korktuğu geceyi Şikâyet ediyor…
Ve koynuna saklanıyor dolunay’ın Şavkı tel tel okşuyor saçlarını Tatlı meltem bırakıyor sabahtan kalma Şöyle bir dokunuyor yüzünde ki çizgilere Sohbetleri başlıyor on ikiyi on geçe Yıldızlar inci gibi diziliyor hâkimiyeti ellerinde Hoyratça harcanıp bitmiş zamana İsyan ediyor Akrep ve yelkovan…
Aşk ıstırabının nağmeleri çınlıyor kulağında Kayıp giden her yıldız sonrası Lime lime dilekler Yakamozunu özlüyor dolunaylı gecelerin Avaz dolusu serzenişleri Dolanıyor diline…
Masal içinde bir masal dinliyor her seferinde Askıda kalan kelimler karışıyor bir birine Sözcükler bekliyor sırasını Aşk tutulması başlıyor sonrası
Işıksız bir gece Yâr’ın ve yarının gelgitleri Suskun denizde tsunami Koylarda martılar ile hasbıhal Sevgiye açlık çığlık çığlığa Vuslata daha çok var…
Evrenin içinde uçuşuyor yarı mat hayaller Çobanyıldızı ayrılıyor birden Kâinat yasa bürünmüş karalar içinde tören Elinde kalan son mum da sönüyor aniden Vakit sabaha beş varken…
Tersten esiyor rüzgâr yine Dün geceden kalan ayak izleri siliniyor kumsaldan Terk ediyor inandığı denizi balıklar Helalleşiyor peşine takılmayan mutlulukla Çiziyor elemin üzerini sil baştan Geceyle koyulaştırıyor sohbetini Dem vuruyor halden anlamayan Vakit sabaha beş varken…
//Her mutluluğun önünde dikenli teller vardır, aşmasını bileceksin//
Mustafa KARAAHMETOĞLU 01.04.2014
Sevgili Kuzenim Gamze YAĞMUR’a katkılarından dolayı teşekkür ederim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geceye Şikayet şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geceye Şikayet şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arkad=sinda durulan hakiki sevgi umulur ki mujdeli sonlansin, vuslata ersin. Sabir, sebat ve dogru zaman sevgiyi daha da ileriye tasir karanliktan gunyuzune cikarir insallah diyerek tebriklerim siire, yoruma ve size. Selam saygimla..
Aslına kavuşmadan umarım engeller kalmayacaktır dostum o da şu zamanda çok zor belki ayarı düşük altın gibi buluşmalar geçici vuslatlar oyalanmalar olabilir yüreğin aslına ersin selam ve saygılar
Usta kalemi kutluyorum
Yüreğine sağlık,
Kalemin susmasın Hocam
_______________________________________Saygılar selamlar