Sevdan yalancıymış yalanlara sığınmak için bahane arama Kafana koymuşsun bir kere Kal dememin bir anlamı var mı sence? Beni yine yalnızlığımla baş başa bırakıp gideceksin Gitmesine gideceksin de… Sonra ne olacak? Dedim ya! Sen gideceksin ben baharlarda yine üşüyeceğim Kendimi sokaklara atıp Koynumda sakladığım bir şişe öküz öldüren şarap ile Parklarda ki bankların yalnızlığına ortak olacağım…
Her nereye baksam gelip geçen herkesi Sana benzetirken Aldırış etmeyeceğim bana tuhaf tuhaf bakmalarına. Hep seni düşüneceğim, hasretin büyüdükçe büyüyecek Özlemlerin acısı iliklerime kadar işleyecek Aldırış etmeyeceğim önümden geçen insanların Yalnızlığımı şamar gibi yüzüme vurup gülümsemelerine Başka çıkar yolum yok ki özlemek tek çarem olacak Hasretin yüreğimi yaksa da alıştım içimde ki yangınlara Kendimi kaybedip boşa zaman geçirmeden Yalnızlığımı da yanıma alıp ölesiye özleyeceğim seni…
Ne kadar çok sevsem de içim kin ile doluyor yaptıklarına Kabul edemiyorum. Gözlerim çarşaf gibi denizde takılıp kalıyor Bir anda senin sessizliğin aklıma geliyor Martılar yok olmuş Sessizliği bozmak için denize fırlattığım taşlardan acımı çıkarıyorum Bana çok uzaksın şimdilerde Elimdeki taşları mümkün olduğunca uzaklara atmaya çalışıyorum İşte deli gönül kendimi kandırıyorum Güya taş attıkça sana yaklaştığımı hayal ediyorum…
Yıllar yılı cebimde biriktirdiğim kelimelerden kuracağım Bütün devrik cümleler bir anımızı hatırlatacak Sessizlik devam edecek takvim yapraklarından tek tek günleri çalmaya Ömrümden bir gün daha giderken sensiz Ve ben gülmeyi unutacağım…
Hani çok sevdiğin “ablam” dediğin Ortak arkadaşımız var ya ikimizi de çok seven Arayıp hatırımı soracak Yalandan kim ölmüş ki ben öleyim! “iyiyim” diyeceğim. Sadece iyiyim!
//Bunda böyle “yalanlar” dilime dolayacağım bizim şarkımız olacak…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalanlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalanlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.