Özlemlerim tavan yaptı Sancılı günlerimin Tam da nekahet dönemlerinde Hasret yakıyor dört bir yanımı Kıpırdayamıyorum Ne bir adım ileri Ne de bir adım geri…
Mutluluğu hiç yaşamadım, Yazmak istedim mutluluğu nasıl bir şey yazamadım… Her şeyim yarım… Bedenim Sevdam Hayatım Umutlarım Sensiz her şeyim yarım Eksik kalan Hep öteki yarım…
Yarım kalmış sevdamın adını yazdım satır başlarına Hasretim sana Hasret dağlarında yakıyorum kendimi Yakıyorum sana olan sevdamı… Ben yaktıkça küllerinden doğup Yeniden sarıp sarmalıyorsun…
Gözpınarlarım kurudu ağlamaktan Önümü keser zamansız vedaların Yüreğimde ki hasret sancısı gülümsemelerimi engelliyor. Gamzelerime seni ekmişim Dudaklarım uyuşmuş dilim sus pus iki söz etmez. Yüreğim can kırığı dolu geçilmez yamalardan… Sevdamı pamuk ipliği ile tutturmuşsun yüreğine Ağırlığımı taşıyamadı Kopuverdi birden…
Oysa ben… Ben seni öyle bağlamışım ki yüreğime Kimsenin gücü yetmez koparmaya çekip almaya İçimden söküp atmaya. Anladım ki çoban yıldızı gibi Kuyrukluymuş sevdan…
Ve biliyor musun? Yüreğim korkmayı öğrendi. Ama korkak yüreğimde kocaman sevdanı yaşıyorum. Ellerim titrek olsa da Hala sana dair bir şeyler yazıyorum…
Karanlık yerini şafağın kızıllığına bırakırken Ben de senin için kor ateşlerde yanıyorum. Ne yapsam sönmüyor. Her seferinde sevdan küllerinden yeniden doğuyor…
Ama… Ama yoksun… Yoksun işte… Yokluğun ölüm fermanım oluyor. Ben kaybolup gidiyorum Korkak düşlerimde… Seninle sensiz nefes alırken Şimdi dilim lal olmuş, nefes alamıyorum. Çok masumdu sevdam… Sana vermiştim yüreğimi Zemheri ayazında donmuş kış sabahında…
Şimdi… Bitmez tükenmez acılarım Tarifsiz günahlarım… Söyler misin? Kaç rekât namaz kılsam, affa uğrarım? Ben bitmişim, tükenmişim! Artık iflah olmam Kaybolmuşum sensizlikte Çıkmaz sokaklardayım, yolumu bulamıyorum Öyle bir sevda ki bende ki Ne yapsam ne etsem başımdan atamıyorum. Dönüp dönüp yeniden sarılıyorum Kahretsin! Sarılmaz olaydım. Sarıldıkça, sen diye hasreti kucaklıyorum…
//Öperken ten kokunu içime çektim… Her nefeste… Şimdi çok özlüyorum. Özlemlerim tavan yaptı…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasreti Kucaklıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasreti Kucaklıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitmez tükenmez acılarım
Tarifsiz günahlarım…
Söyler misin?
Kaç rekât namaz kılsam, affa uğrarım
Çok duygusal bir şiir okudum.Kaleminiz daim olsun,saygılar....