yudumlarken suyu bir akşam üstü, içinden geçer gözlerin aklıma gelir kızıllığında, o sımsıkı tuttuğum ellerin bakarsın gider, bir daha gelmez dersin ya kolay mı öyle unutmuş gibi yapmak sevdiğim! sabah olur, aynadan geçer yine, o masmavi düşlerin!
kıvırılırsın gecenin karanlığına usulca ayın ışığından yansır bir yıldız gibi suretin ekmeğin kıyısından aldığım en taze kokusuyla bir denizden geçer içimdeki hasretin
ve gün aydınlanır güneşin sıcaklığında ısınır yüreğim o bakışlarının uzaklığında aklıma geliyorsun yar! bilmiyorsun! yine sen varsın penceremin sol tarafında
belki her şey biter gider dersin içinden bir cesaret gelir, gün gibi geçer yüreğinden fırlatıp atarsın, koparırsın kendini resimlerinden ama yine sen, yine sen! yine sen! sabah olur yine merhaban geçer gözlerimden
soğuk soğuk çekiyorum yılların nefesini soluk soluk yaşıyorum yokluğunun ertesini gün oluyor gidiyor aklımdan her şey, dün gibi peki ya şimdi, kan gibi içimde dolaşan neydi unuttum sandım ya bir an seni, off! can çıkmadan çıkar mı içimden bu yaşam! can gibi! aklımdasın! bir nefes gibi!
aklının her köşesini istila eden yüreğin unuttuğum her bir yıla, ismini yazdıran kalbin yediğim lokmadan, yutkunamadığım aşa kadar an gibi aklımda, unutulmuyor sevgin!
geçer diyorsun aylar, zamanla bitersin sende bir gün tutar yalnızlığı seçersin dün gibi değil, gün gibi! her gün yeniden doğmak ister kalbin ama sensiz bir yaşam! ölümden beter bir hayattır benim için dolarsın kefene yıllara sayılır ecelin ve sende böyle bende kaldıkça bitemezsin! bu can çıkar mı bu bedenden! bilemezsin! can gibi aklımdasın! sen gidemezsin! . . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Can Gibi Aklımdasın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Can Gibi Aklımdasın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yudumlarken suyu bir akşam üstü, içinden geçer gözlerin aklıma gelir kızılığında, o sımsıkı tuttuğum ellerin bakarsın gider, bir daha gelmez dersin ya kolay mı öyle unutmuş gibi yapmak, sevdiğim! sabah olur, aynadan geçer yine, o masmavi düşlerin!
bu guzel siiri yazan Kaleminizi kutluyorum efendim saygilarimla