Sevda yağmurları yağdırmıştın sağanak sağanak Sen benden uzaklaşıp yağmurlar da kesilince Ansızın yalnızlık düşmeye başladı lapa lapa yüreğime Sevdayı çeken bilirmiş Sevmenin çilesini çekmeden Sevmeyi sevilmeyi öğrenmek çok zormuş Kopsun şimdi kıyamet yüreğimde isyanım sanadır yar…
Ağlamaktan gözpınarlarım kuruyup Gözaltlarım torba torba isyan dolarken Saçlarım ağarmaya yüz tuttu. Yürekler dayanmasa da hasretine özlemlerine bir şeyler engel oluyor Yemin etmiştim isyan etmemeye. Sürükledin uçurumun kenarına ha düştüm ha düşeceğim Yağmurlar da kıskanır oldu gözyaşlarımı Hüzünlenince sanki alıp gitmek istercesine yağıyor durmadan Kopsun kıyamet içimde İsyanım gözyaşlarımı kıskanan yağmurlaradır
Ne hüznüm biter ne de günlerdir yağan yağmur Aldım hüznümü de pencere kenarına Gözyaşlarım yağmura karışırken Dua ederim her yağmur damlasında özlemler bitsin Ruhum sensiz ölüme susamış Cehennem ateşinde yanmaya razı bedenim Karanlıklarda kalan, dertleri kederleri çeken benim Kopsa kıyamet ne çıkar. Sensizliğe… Özlemlere… Bizi ayıran yollara isyan ederim…
Ey şafakla birlikte doğan güneş Doğma artık isyanım sanadır kopsun kıyametim Doğacaksan batıdan doğ yok et aciz ruhumu İsyan ettirmeden kurtar Yak kavur bedenimi Utançtan kızarmasın yanaklarım huzurunda yanarken Hiçbir şeyin anlamı yokmuş Gün be gün eriyip yok olup giden bir canım var Eriyip yok olsa da canım tek düşüncem içimdeki can kırıkları Onlar da dağıtmıyor kafamda ki karanlık bulutları Kopsun kıyamet ben kayboluşuma isyan etmeden Kopsun kıyamet…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İsyankar Oldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsyankar Oldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.