Attım kendimi Ankara sokaklarına Hava kapalı ve kasvetli Hafif esintiyle yağmur çiseliyor Rüzgar saçlarımı hafifçe yalayıp savuruyor Yağmur yanaklarımdan süzülerek öperken Gözyaşlarıma karışıyor Uzakta da olsan ten kokun doluyor burnuma…
Yağmur çiseliyor bugün Ankara sokaklarında Hava kasvetli ve hüzün dolu bir gün Uzun zaman olmuştu dışarı çıkmamıştım yağmurda Tişörtümün yakası ile ensemi kapatıp boynu bükük dolaşıyorum avare Yalnız değilim mevsim sarartmış yaprakları Onlarda tıpkı benim gibi Düşmüşler kaldırımlara başıboş sokaklara Fırtınaya yakalanmış balıkçı teknesi gibi sürüklenip Savruluyorlar bir oraya bir buraya Ve Kasvetli hava insanın içini daraltırken can acıtıyor Ruhumun yorgunluğu yetmezmiş gibi Bıraktığın can kırıkları batıyor yüreğime…
Neler vermezdim özgür olmak için Tatlı cadı’nın süpürgesine bindiği gibi Bulutların üstüne binip dünyayı dolaşmak isterdim Yağmur damlası olup Kuruyan topraklara can vermek isterdim Tıpkı senin bana verdiğin hayat gibi…
Kasvetli havanın koca şehri boğduğu gibi Yüreğimdeki zifiri karanlıkların derinliklerinde kaybolurken Dibine vuran mum ışığının gölgesi olduğumu fark etmemişim Bu duygularla başıboş dolaşırken Ankara sokaklarında Hüzünlü ve ağlamaklı halin gelir gözlerimin önüne Ve gözyaşlarım yağmurlara karışır Hasretin öyle ağır geliyor ki Hüzün dolaşıyor damarlarımda kan yerine…
Hıçkırıklara boğulurum düğümlenir boğazımda Bir anda dokuz şiddetindeki deprem gibi sarsılıyor bedenim Tükenir umutlarım, tesellilerim, büyüdükçe büyür özlemin Düşünüyorum çaresizce Kendime mi yoksa sana mı çare olayım? Azıcık ışık vardı yok oldu, ben de karanlıklar içerisindeyim İçimi acıtıyor senin çaresizliğin Yaktıracak bana dünyayı sensizlik neyleyim…
Aslında biliyordum Gerçek sevgiyle beraber acılarında geleceğini Sevdanın belaları da beraberinde getireceğini Ama hiç hesap etmemiştim beni derinden yaralayacağını Bilmiyordum gözlerinde ki hüzünle İçinde taşıdığın can ile beni vuracağını Bir anda bunları düşündüm Çisil çisil yağmur yağarken Ankara’nın kasvetli havasında…
//Kendi kendimin sonunu mu hazırlamışım seninle sensiz geçen zamanlarda, yoksa umutlarımı hayallerimi yok etmek miydi sana olan delice sevdam…//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur Yağıyor Ankaraya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur Yağıyor Ankaraya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir fon ve yorum güzeldi usta haz aldım okurken Usta kalemi kutluyorum,Yüreğine sağlık üstat _____________________________________Kalemin daim olsun;Selamlar saygılar
:(
öyleymiş işte...
son söze yazılan gibi,yüreğimin önsözü
emeğine saygımla abim