Tadım tuzum yok hiç Bırak ellerimi her şey tadında kalsın Tedirgin ve çok huzursuzum Sonunda yok ettin yok doldu umutlarım. Bırak olduğu gibi seninle kalsın Daha fazla yıkılmasın hayallerim. Sendin gecem gündüzüm yarınlarım Bırak oynatma taşları Yerli yerinde kalsın hatıralarım. Hiç tadım tuzum yok Kapat kapılarını yüreğinin Sevdam orada sana emanet kalsın…
Keyfim de yok bugün Oturdum penceremin önünde ki her zaman ki yerime Diktim gözlerimi dışarıda bir noktaya Kırpmadan oraya bakıyorum. Sanki orada sen varsın Yerimden kalkmadan baktıkça bakmak istiyorum Kim bilir? Belki sadece bir fincan kahve için kalkarım O da belki… Dedim ya hiç tadım tuzum yok bugün…
Bugün de içim buruk eski ben değilim Neşem de yok hiç Dalıp gidiyorum uzaklara. Dışarısı buz gibi Burada havalar erken soğudu yokluğunda. Her mevsimin ayrı bir güzelliği olsa da Kış mevsimlerini sevmiyorum artık. Alışmıştım sımsıcak yüreğine Bakarken penceremden dışarı Bir o yana bir bu yana sessiz sedasız Sürüklenen sararmış yapraklar takılıyor gözlerime İçlerinden neler geçiyor kim bilir? Benim gibi dilleri lal olmuş sus pus Dedim ya içimde bir gariplik var Tadım tuzum yok bugün…
Ben ki… Sonbaharda gözlerimi açmışım dünyaya Kışı… Kış mevsimini yadırgamak sevmemek Tuhaf değil mi? Öyle ya zemheri ayazında buz tutarken yüreğim Seninle sevmiştim kış mevsimini. Aslında “aşk” denen illet tuhaf! Bulaşmaya görsün eline yüzüne Ruhuna büründü mü, işledi mi yüreğine? Temizleyebilene aşk olsun…
Sen benden kurtulmayı isterken Ben yüreğimi senden uzaklaştırmayı hiç düşünmedim Çok düşündüm Kendi kendime sorular sordum Her sorunun yanıtı “sana” çıktı Başka cevabı yok… Oysa sen! Aşktan hep korktun. Korkulur mu hiç aşktan? Neyse boş ver! Dedim ya hiç tadım tuzum yok Sen aldırış etme bana Hiç tadım tuzum yok! Ben penceremin önüne oturup Dalacağım yine uzaktaki o noktaya Çünkü gün batımında ki kızıllıkların içinde gözlerin Çünkü orada sen varsın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tadım Tuzum Yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tadım Tuzum Yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keyfim de yok bugün zaman geçmiyor sanki saatler takılmış senin gittiğin anda aynalara küstüm çünkü onda gördüğüm kim artık tanımyorum ................................
zaman geçmiyor sanki saatler takılmış senin gittiğin anda
aynalara küstüm çünkü onda gördüğüm kim artık tanımyorum
................................
harika şiir harika yorum kutlarım usta kalem..