”onca yalnızlığa dokunan şu kaderin kulaklarımı delik deşik eden seslerin bir sağırlık duygusuyla kanayan hislerin ve içinde esen bir rüzgar gibi savrulan yüreğim işte o benim sevdiğim”
”ağlamaklı tadıyla bir nehir hızında düşlerim var şimdi geçip giden mutluluğun adı gibi anılarım var şimdi içimde tuz gibi yakan ümitlerle buz gibi yaşıyorum sevgili içinde sen yoksun ben yokum yalnızım işte o benim sevdiğim”
”şeytani bir yürüyüş adı aşk dibine kadar batmış bir dünya aklına sığmayan bir yaşam yaşamak yalandan bir tebessümle ayakta kalan bedenim sızlayan kemiklerim işte o benim sevdiğim”
”bazen düşünüyorum da silsem başından şu dünyayı yeniden yazabilsem keşke büyük bir aşkla bu sevdayı ne çare ölmüşüm be sevgili ikinci bir ömürün son baharındayım kırgınım suskunum hayatın ise son demindeyim işte o benim sevdiğim”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O Benim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O Benim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
”ağlamaklı tadıyla bir nehir hızında düşlerim var şimdi geçip giden mutluluğun adı gibi anılarım var şimdi içimde tuz gibi yakan ümitlerle buz gibi yaşıyorum sevgili içinde sen yoksun ben yokum yalnızım işte o benim sevdiğim” mükemmeldi Yüreğine sağlık tebrik ederim saygılar sevgiyle kalınız...
Geleni gideni olmayan bir garip yaşamının anlatımı gerçekten harikaydı Usta kalemi engin yüreği kutluyorum, İlhamın bol kalemin daim olsun __________________________________________Selamlar saygılar>;Hayırlı Bayramlar Üstat
bir nehir hızında düşlerim var şimdi
geçip giden mutluluğun adı gibi
anılarım var şimdi içimde
tuz gibi yakan ümitlerle
buz gibi yaşıyorum sevgili
içinde sen yoksun ben yokum
yalnızım
işte o benim sevdiğim”
mükemmeldi Yüreğine sağlık tebrik ederim
saygılar sevgiyle kalınız...