” tahrik eden bir bekleyiş kimsesiz sorgular ve sessiz kehanetler yollar ise çatlak ve ıslak ve dudaklarıma dokunan uçuklaşmış ihanetler”
”bir mevsimin en sıcak zamanı ve en sıcak zamanında aklımı üşüten soğuklar yüreğime saplanan buz gibi ayrılıklar yine bir son bahar akşamında düşen paramparça yapraklar”
”duyuramadığım bir sesizliğin çığlığı bir tutam acının arka sokakları harabe bir şehrin kan kırmızı lambaları”
”oysa ayrılığa selam duran insanlarmış önce güldürüp sonra öldüren fırsatlarla yüce bir aşkın mahkemesiyle yargılanmış ne çare şimdi şimdi hepsi gökyüzüne sıralanmış”
”hüküm giyen aşk mı yaşayan mı? ya da koskoca ayrılığı yaşatan mı? yoksa içine edip kaçanlar mı ? ”
”aslında hepsi anlamsız soruların anlamsız düşmanlığı kahreden pişmanlığın esen en yalan rüzgarı yavaş yavaş öldüren bir mezar kampanyası”
”sevip ömrünü verir kalbin yinede gelir vurur seni sararmış yapraklar işte o zaman göç edip gitmek istersin bu diyardan çürümüş bedenin körelmiş yüreğin ne yapsın ki seni şu kara topraklar..” . . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mezar Kampanyası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mezar Kampanyası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevip ömrünü verir kalbin yinede gelir vurur seni sararmış yapraklar işte o zaman göç edip gitmek istersin bu diyardan çürümüş bedenin körelmiş yüreğin ne yapsın ki seni şu kara topraklar..” . mükemmeldi Yüreğine sağlık tebrik ederim saygılar sevgiyle kalınız...
yinede gelir vurur seni sararmış yapraklar
işte o zaman
göç edip gitmek istersin bu diyardan
çürümüş bedenin
körelmiş yüreğin
ne yapsın ki seni şu kara topraklar..”
.
mükemmeldi Yüreğine sağlık tebrik ederim
saygılar sevgiyle kalınız...