uzak çooook uzak bir krallık arka bahçesine yakın insan avı toprakları baş kesen,çocuk öldüren kadının ırzına geçen sonrada satan var mı böyle bir yer sanırım ...!
hiç görmeden taptığımızın gör dediklerini görmeyen bu zulme ortaktır...!
din,ırk,mezhep adımı beklediniz insan desem yeterli mi ..?
bakalım şimdi dosyalara seks kasetinden istifa eden vekiller eyvallah..
yolsuzluktan hırsızlıktan haramdan yüzsüzlükten istifa eden padişahhhh pardon..!
görmekten kaçtığımız gün gelir çocuklarımızın geleceğine tecavüz eder yol rezistans ve teknoloji önemlidir ama hazinenin rahmiyle yapılan zinayı görmemek suça ve günaha ortak olmaktır ...
padişahın en sevdiği söz _zulme karşı susan dilsiz şeytandır...! yoksa şöyle mi olmalıydı _susmayanın dilini koparır şeytana veririm...
inan padişahım inan şeytan istifa etti işimi benden iyi yapanlar varken bana ne hacet dedi yeni dünya düzeniyle beraber inzivaya çekildi...!
hee yok sizler unutulurmusunuz..? ah siz yokmusunuz muhalif kabızlar hangi mal beyanından fal gibi çıktınız ideolojiniz ayrı oynuyor ulusalcılığınız,milliyetçiliğiniz ayrı şimdi bir kilo kına alın ve birbirinizin .....e yakın noktalamaları ve son harfi izlerseniz yapmanız gereken ortaya çıkar doğruuu sizde o beyin yok ama bende de onu yazacak terbiye yok...
(bu bir ironi Can baba yoksa senin argolu küfürlü şiirlerine kurban ederim sözüm ona bu şiirleri...!)
kimsenin ruhu incinmesin kimse suçlu aramasın kendince
tekil acılara çığlık yontan beyin toplumsal sancılara akıl göçmesi yaşıyorsa sokak aralarında tekmelenerek gençler öldürülüyorsa peşkeş çekiliyorsa milli yarın düşünce suç sayılıp sapkınlık ilan edilmişse tecavüzden uyuşturucudan yırtıp menenjit geçirmiş bir toplum yaratılıyorsa kadın soluğu,yüreği,aklı sürgüne gönderilip görücülere kurbanlık gibi gösteriliyorsa ki (onlarca güzel gelenekten,görenekten bahsedebilecek kadar yüreğim büyük ve halklarımın güzelliklerini unutmamışım)
o zaman dikip kaba etimizi göğe kafamızı kuma sokalım..
her canlının bir rengi,bir duruşu,bir kokusu,bir sevdası bir vazgeçilmezi,bir farkı,bir yanlış hakkı vardır canlının çevresinde olup bitene sessiz kalma hakkı yoktur...!
bunu bitkiler ve hayvanlar ellerindeki yaşam koşullarıyla ve onlara yeten düşünme yetisiyle yapabiliyor
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUS MANİFESTOSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUS MANİFESTOSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vicdan sana söyledim insan sen anla...!
İşte bu dedim ve kocaman yüreği alkışladım
______________________________Selam Bülent hoca