rüyamda Deniz’i gördüm anne upuzun, masmavi ve asudeydi önce sonra dalgalandı, lacivertleşti rengi…
sana niye mi anlatıyorum bunları bir ölünün dilinden en iyi ölüler anlar çünkü... tamam çatma kaşlarını sen ölü değilsin elbette ve Deniz’ler de bazen uyur gibi görünseler de birden dalgalanır, coşarlar bilirim...
bak, asıl rüyamın devamını dinle Deniz’in üzerinde uçuşan ve kanat çırpışları birbirine karışan milyonlarca martı vardı anne...
gök/yüzü gülümsüyordu maviliğinin içinden tüm beyazlığıyla ve Deniz göz kırpıyordu yakamozlarıyla hem gökyüzüne, hem martılara...
nasıl bir güzellikti anlatamam uyandığımda tekrar uyumaya çalıştım ben ömrümce bu rüyayı unutamam anne ya Deniz o martıları martılar Deniz’i unutmuş mudur ki unutmak yarı ölmektir unutmamalı değil mi anne...
benden selam olsun o vakit Deniz’e, Deniz’lere ve tüm martılara şimdi uyanabilirim artık...
gün aydın olsun gökyüzü günaydın martılar günaydın ey Deniz gün aydın olsun tüm dağlar, yollar, ırmaklar ve dahi tüm yeryüzü gün aydın günaydın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Günaydın, Gün Aydın, Günaydın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Günaydın, Gün Aydın, Günaydın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Onun yanında varolanlar oldukça. Diğer bütün Deniz'leri de alarak yanına özgür bir ülke için yine uğraş verecekler yol yol açılacak önlerinde emperyalizme kucak açmayan günler
günaydınlar o zaman olacak ancak rüyalarımız gerçekleşecek
''elbet bir bildiği var bu çocukların kolay değil öyle genç ölmek yeşil bir yaprak gibi yüreği koparıp ateşe vermek pek öyle kolay değil . . . hem öyle bir ağaç ki şu yaşamak denilen şey her bahar yeniden tomurcuklanır da yalnız bir bahar çiçeklenir ah benim günaydınım ! ah benim gülüm ! ''
İÇTEN BİR ŞİİR..İNSANIN İDEALLERİ UĞRUNA ÖLMESİ ASLINDA BİR ŞEREFTİR...EBEDİ YAŞIYOR GÖNÜLLERİMİZDE...LAKİN ÖLDÜRENLER HİÇ BİR ZAMAN BU ÖLÜMSÜZLÜĞE ÇİZGİ ÇEKEMİYECEKLER
EVET MUHSİNLERDE ÖLMEZ..DENİZLERDE.. O ÜÇ FİDANIN ÖLÜMÜNDE OY KULLANAN O MEŞHUR PARTİNİN (145 MİLLETVEKİLİ ) ŞİMDİ ONUN SIRTINDAN SAF TUTMALARIDIR İNSANI ÜZEN... BU MİLLETİN BAŞKA ÇOÇUKLARI ÖLMESİN BİR SİZDEN BİR BİZDEN DİYEREK..RABBİM BİR DAHA POSTALCILARA FIRSAT VERMESİN..TC İLELEBET HUZUR İÇİNDE OLSUN..TEMELLİMİZ BU
Dağ yürekli üç çocuk, üç koca adam, üç okyanus yürekli delikanlı.. Akar ha akar içleri, hâla daha derindir izleri.. Dalgalarında boğacaklar er geç tüm yüreksiz ve şerefsizleri!
Onun yanında varolanlar oldukça.
Diğer bütün Deniz'leri de alarak yanına
özgür bir ülke için yine uğraş verecekler
yol yol
açılacak önlerinde
emperyalizme kucak açmayan günler
günaydınlar
o zaman olacak ancak
rüyalarımız gerçekleşecek
tebrikler,
sevgilerimle..