Daha değil… Alıp başımı gidemem yokluğundan, İndiremem kıyılarıma huzur gemilerini. Çocuk yanlarım, ıslık çalıyorken içi boş avuntulara Bu kanadı kırık tebessümlere, güvenmiyorum anne.
Öyle yenilmek yok. Geçici bu küskün haldeki sıkıntı. Sabırla şükürle avuçlarıma söylediklerim var. Yalanla kirlenmemiş sözlerim, dua kapılarında, Tutacak ellerimden varlığının yorgun fısıltıları, Kaybetmenin soğuk yüzünü asacak umutlarım var.
Şimdilerde Sığınacak yer arıyor yüreğim Tesellisi boş, alışıyorum sadece. Bam telim kaçırıyor gözlerini sızlanışlarımdan İçi yangın, dışı buz serzenişlerimde öyle
Avuntu her zaman kendine saklayacak bir yer buluyor Ve ben nereye saklansan yakalanıyorum anne
Yok, yok henüz hazır değilim. Kucağına düştüğün an kadar temiz, Bu kuş yüreğimin çırpınışları. Üstelik daha söyleyemedim kendime, Yerine koymanın kendini kandırmak olduğunu.
Ağrıdan kaçış resimleri bunlar Geçekle düş arası, sessiz ve derin. Ağıdı var her hücremde tükenen çarelerin Daha sırası değil bu amansız vedanın Ne olur böyle eli yüreğinde bırakıp gitme. Daha değil anne Bu korkak kalbime acını öğretme…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acını öğretme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acını öğretme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağrıdan kaçış resimleri bunlar Geçekle düş arası, sessiz ve derin. Ağıdı var her hücremde tükenen çarelerin Daha sırası değil bu amansız vedanın Ne olur böyle eli yüreğinde bırakıp gitme. Daha değil anne Bu korkak kalbime acını öğretme…
Ah anne acın hiç unutulmuyor...Eline sağlık sevgili mustafa rahmetle andım mekanı cennet olsun ..
Bam telim kaçırıyor gözlerini sızlanışlarımdan İçi yangın, dışı buz serzenişlerimde öyle .......((((((((((( Debeştirme yaram çoktur der birileri ,, yüreğine kalemine sağlık şiir dostu..
Dua ..dua ile Ona kavuşma var kardeşim, üzülme bu bir ayrılık değil bu baki hayatın ilk buluşması bu Alemlerin Rabbi'ne kavuşma yolunun ilk durağı üzülme kardeşim, ölüm en güzel insana yakışıyor dualar ile Rabbine yürümek acziyetini hatırlamak en ..en sevgiliye sevgiliyi göndermektir üzülme biz doğarken ağlamışız anne rahminden ayrılık vaktinde üzülme teselli Rabbimin kapısında merhem başımızın secdeye düştüğü izlerde yeter ki dualarında unutma O'nu yeter ki hatıralarını hatrından çıkarma
can dostum gözlerinden bir ben öperim ...dik dur ..elhamdülillah
dua ile
başın sağ olsun ...Rabbim acını dindirsin inşallah
Defalarca dinledim..Benim için apayrı anlam taşıyan bugünlerde sanki yarama tuz bastı mısralar.. Gönül dolusu tebrikler kardeşime...Kalemin daima yazsın... Rabbim anneni sana bağışlasın...Evlatları da annelere... Slm ve dua ile.. ESRA
Ne olur böyle eli yüreğinde bırakıp gitme. Daha değil anne Bu korkak kalbime acını öğretme… ...........................................
Gitmem sana mı ki yüreğin de can bulduğum oğul, yazılı bahta. Etme, tutma gözlerinde belli etme yokluğumu, yüreğimi incitme........ deyiverdim harika şiirine cevaben....