Okuduğunuz şiir 10.9.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Körebe
Sesler biriktiriyorum mevsimler gelip geçerken ömrümden rüzgârın kanatlarında kokuları ve ruhumun göz kapaklarında yüzler...
Dünya diyorum ve kalp birbiriyle ne kadar ilintili sığamazken birine ne çok şey sığdırıyoruz avuç içi kadar kalbe! kendi şehrimizde kayıp çocuklar gibiyiz huzur sokağını arayan
körebe
gözlerimde tuhaf bir bağ sanki elleri bir çocuğun yumuşak belki de sıcak iklimlere göçe hazırlanan kanatları bir kırlangıcın.. soğuduk mu biz
yaşamda
yada küçüldü mü dünya büyüdükçe bedenlerimiz üzerimize uymayan bir elbise-mi insanlık bir soyunduk ah vicdanımızın gözleri kör!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Körebe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Körebe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ahh şiir , koskocaman bir ayna tuttun hepimizin yüzüne, kendimizde yittiğimiz içimizi gösteren ...baktıkça içinden geçen seslerin önünde başımızı önümüze eğdiren...kim yoktu ki şiirin içinde insanlığından soyunmuşlar yani herkes...vicdan başlığında en çok bütün değerler sorguya çekilmiş şiirde ...
uyuyanlar mı :( eee ee demek ten öte bir şey yok...zamanı ve vakti gelecektir elbet uyanması gerekenlerin de...yoksa hiç büyümeyecekler, büyümelerine izin vermeyecekler çünkü onların .Teşekkürler değer için.
bir soyunduk ah
vicdanımızın gözleri kör!
Sesler biriktiriyorum ömrüme
ve örtüyorum üzerlerini
yüzleriyle
kokularını yele verip
uyandırmayın.
TEBRİKLER YÜREĞİNE SAĞLIK