(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEM BU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEM BU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha yeni bir iki fısıltı gelmişti, onu yazdım baktım ablam da var yok demiş, dedim yeri ve zamanı olmalı... ;)
Minnet eyleme sakın, sahranın serabına Ne hor gör, ne değer ver az ile çoğa gönül Boş kalmasın kadehin, kan aşkın şarabına Seher vakti yâr elinden, bir vara bir yoğa gönül
Kıdem, Ademden sonradır, kademeden gelir, zamana tabiidir. Anam anam vay…
Biz abes bir şey yaratmadık diyor, yakışır mı vara yoğa yakınmak yakışmaz tabi, lakin yakınmak dahi demek ki elzem lakin nefisten, o dahi elzem. Dem bu dem…
Bakisinla, yorumunla asil sen muhtesem ve guzelsin Erol Kardesim. Bunca zaman sonra siire deger verip zaman ayirip ziyaret ettigin cok tesekkur ediyor sevgiyle selamliyorum seni.
Bir yunusun karnında gizlemişken yarını Kesat duygu ardında niye gizli matem bu
Yakışır mı üzülüp cürmü bitmiş zamanla Vara yoğa yakınmak.. Ne gereksiz elzem bu
Bu geçici hayatta gün güneşe yakınsa En aydınlık yerinde beklemek demse; dem bu...
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Terkibi bend Nazım şekli kullanılarak yazmış olduğunuz şiirinizi okurken haz alıp mutluluk duydum. Gerçi sizin kalemi okumak ayrıcalık. Bizde bu ayrıcalığa ve mutluluğa okuyup haz alarak ortak oluyoruz. Kaleminizin büyüsü hiç bozulmaması dileklerimle, selam ve duamlasınız. Saygılarımla efendim.
Daha yeni bir iki fısıltı gelmişti, onu yazdım baktım ablam da var yok demiş, dedim yeri ve zamanı olmalı... ;)
Minnet eyleme sakın, sahranın serabına
Ne hor gör, ne değer ver az ile çoğa gönül
Boş kalmasın kadehin, kan aşkın şarabına
Seher vakti yâr elinden, bir vara bir yoğa gönül
Kıdem, Ademden sonradır, kademeden gelir, zamana tabiidir. Anam anam vay…
…istenilen kadem bu. Rahman kademini bastımı cehennemde cırcır otu bitermiş. ;)
Biz abes bir şey yaratmadık diyor, yakışır mı vara yoğa yakınmak yakışmaz tabi, lakin yakınmak dahi demek ki elzem lakin nefisten, o dahi elzem. Dem bu dem…
Muhteşemsin abla muhteşem…