Bilirim sebebini; sormam ki neyin nesi Bilmeyen zanneder ki, kuşlar izinli bugün... Bir başka gür çıkıyor deli rüzgârın sesi Ağaçlar müteessir, dallar hüzünlü bugün.
Haz almasa da duyan ecelin şarkısından Yaprakların kulağı "gel" diyecek sedâda Sararmış çehreleri ölümün korkusundan Akleden insan için ibret var her vedâda.
Yine mevsim o mevsim; aylardan Eylül ayı Ne kelebekten iz var, ne bal yapan arıdan Tavşanlar yuvasında, kış uykusunda ayı Ekin vakti yan yatan ümit kesmiş darıdan.
Ağustos sıcağından yaka silken ayazlar Çıkarmış kış gelmeden kılıcını kınından Karınca duasında yine aynı niyazlar Tedbiri dünden almış; pek emin çıkınından.
Sökülünce nişanı gündüzün yakasından Göz kırpmaz olmuş sabah sımsıcak şuasıyla Geçilmiyor geceler ayın fiyakasından. Mehtap endam ettikçe yıldızın duasıyla.
Son kırlangıç sürüsü göçerken destursuzca Çatık kaşlı bulutlar ha kızdı ha kızacak Düzen ahenk içinde; işliyor kusursuzca Ta ezelden başlamış, kimmiş bunu bozacak?
Kim bilir kaç Eylül’e tanık oldu bu gözler Yaş aldıkça artmakta efkârlı zârın harı içimden geçenleri dil tarifte tökezler Bu sonbahar ömrümün belki de son baharı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL'CE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL'CE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eylül ayı hüzün ayıdır güzel insan... gönlümüze hüzün salan bir sebep de... Allah’ın Rasûlunun bu ayda gözyaslariyla Mekke'den Medine'ye göç etmiş olmasidir... Tefekkürümüz bol olsun... Yüreginize bereket... Hürmetler.
Gönül eri yürek dostum, bir ömrün şiirinden sonra bir de bu şiir,,, Eylüller sana hüzün getirmesin hiçbir zaman. Umutlar neşeler nice esenlikler getirsin sana eylüller... Ve gönül eri yürek dostum sana hep tebessüm getirsin tüm mevsimler....
Eylül ayı hüzün ayıdır güzel insan...
gönlümüze hüzün salan bir sebep de...
Allah’ın Rasûlunun bu ayda gözyaslariyla Mekke'den Medine'ye göç etmiş olmasidir... Tefekkürümüz bol olsun...
Yüreginize bereket... Hürmetler.