(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYATIM "ŞiiR GiBi" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYATIM "ŞiiR GiBi" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mecit Bey yoruldum bırakamadım da arada vermedim veremedim, Okuyan bu kadar yorulursa yazan ne yapsın. Hadi yazanına varsayımla var edelim, Yazarken her şeyi tekrar tekrar yaşayana ne demeli. Bugüne kadar okuduğum en uzun en ilginç içinde çok renk farklı iz barındıran dizelerdi. Şiir gibi derler ya o türden bu dizeleriniz. Tebrik ederim.
Maşaallah, barekallah demek geldi içimden. beyitlerle şiir yazmak her ne kadar kolay gibi gözükse de, baştan sona akıcılığı ve anlam bütünlüğünü tekrara kaçmadan korumak oldukça zordur. Destan olmuş hayatınız üstad. İyi ki doğmuşsunuz, iyi ki varsınız. Baki selam ve saygılarımla...
Siyah beyaz bir aşktır, Beşiktaş. Tek kelimede şiiri özetlemek yeter: Mecit Aktürk şiiri. Okunası şiirlerde buluşmak dileği ile, selam ve duamlasın. Saygılarımla.
hani su gibi derler ya.. ve sular zirveden aşağıya doğru kah başını vura vura kah toprağa sıza sıza koşar kader yani toprak onu nereye sürerse.. suyun bir yüzeye çıkması ayrı hikaye, yüze çıktıktan sonra da derya ulaşabilecek mi, yoksa ulaşamadan toprak veya güneş tarafından emilecek mi...
hüzünlü hiç bir şeyi sevmem... o yüzden tebessüm edecek bir şeyler mutlaka bulmalı değil mi....
havada on dakika kalma meselesi hayli tebessüm ettirdi.. bir de omuzlara kadar inen saç meselesi:))
su işte ağam kah ağlatır kah temizler sahi kuranda geçiyor değil mi insan da pis bir sudan meydana geldi mealinden....rabbim o suyun içine öyle cevherler koymuş ki... bir ömür çözmeye çalışıp çözememek de var, çözmek de var...akıbet hayra olsun..
kalemi sağlık ağam... dualarda buluşmak dileğiyle..
eyvallah Mecit bey kardeşim,teferruatıyla olmasa da ana hatlarıyla hayalen yaşadık yazılan hayat ''şiir''ini,hüzülendim,haz aldım.Rabbim razı olsun. çok çok güzel ve özeldi. selam ve saygılar sunuyorum.
Okuyan bu kadar yorulursa yazan ne yapsın.
Hadi yazanına varsayımla var edelim,
Yazarken her şeyi tekrar tekrar yaşayana ne demeli.
Bugüne kadar okuduğum en uzun en ilginç içinde çok renk farklı iz barındıran dizelerdi.
Şiir gibi derler ya o türden bu dizeleriniz.
Tebrik ederim.