bu son sesimin kırıkların da yola çıkışım içime batan haykırışım bu son badi parmağıma düşler bağlayışım…
aşkın içime içime baktıkça ve aynalarda yeşerdikçe suretin vazgeçmeyeceğim çıktığım dağların zirvesinden öksüz ve yetim öpeceğim bir şiirin omuzundaki lekeden taşıyamaz da düşersem eğer bırak dibe vursun saçımın kırıkları suya aksın yüzümün hatları ve bırak bağlansın dermanımın elleri…
ahh sevgili sırf seni sevdim diye kesecekler ceviz ağacımın dallarını ve meriç’imin kollarına prangalar vurup kurumaya terk edecekler sırf seni sevdim diye aklımı musalla taşına fikrimi eza kuşlarına kurban edecekler sevgili usulsüz üslupsuz inan buna…
alamam seni dedin ya dizlerime bilmez misin sevgili uyumaz mavi saçlı kadınlar dünya gözünde meleklerin yeryüzüne indiği vakitte gecenin kahrını şehirlerin ahını taşırlar gün yüzüne…
sırf seni sevdim diye yakacaklar şiirlerimi ve bin parçaya bölüp kelimelerimi cehennem kuyularına gömecekler her bir harfimi sırf seni sevdim diye…
sana bakıyorum sevgili isyanlarım vurmuş kadehin dibine balıkçı tekneleri iniyor maviliklerimin derinliklerine kıstım müziğin sesini alçalttım nefesimi yazdıkça ismini topla bizi sevgili güne bakan yalnızlıklarından…
and olsun ki sevgili sırf seni sevdim diye yakarım ormanları ipek şalımı serip denizlere şivesini unutup aşkın ellerinden tutarım yalnızlığın and olsun ki yaparım….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sona... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sona... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
And olsun ki yaparsın Yapar mısın Bence yapma Doğa doğa gibi kalsın ama sen sevmeye devam et Yeminlerini de bozma
Sonra and olsun diye basladığında şiirler Şehirler taniklik etsin sevmelere Ipek mendil degilsin diye söylerken şarkılar Bir yorgunluk kahvesi yap bakışlarinda Dizlerimizde saklambac oynarken çocuklar...
Bilirim biraz delisin amma Bu kadar deli oldugunu tahmin edemezdim...
ahh sevgili sırf seni sevdim diye kesecekler ceviz ağacımın dallarını ==== Yaşamı öldürmek kesmek biçmek olan katillere şiirlerle cevap vermek gerek.Siz çok güzel bunu satırlarda belirtmişsiniz.Tebrik ederim.
Kutluyorum sizi.selamlar