biz hiç ayrılmadık sevgili kelimelerimiz anlamlarından taşıp akıp köklerinden yuva yapmadı ayrılığın dallarına…
birazdan yıkılır buraları ayna aksine küser yanıbaşıma düşer dilsiz ülkelerin varoş çığlıkları ve bir çocuk tutar saçlarımın sarışın yamaçlarını bir dağ ölür omuzlarımda döner durur alıcı kuşlar Meriç ‘in kenarında alnımın yazısına kara kına yakar annem…
bırak dövüşsün kelimelerimiz er meydanında karışsın kanlarımız birbirine Kırkpınar burası babamın atası ne çıkar dudağımdaki mordan saklanıyorsa mendilimde anılar ne çıkar kaş çatıp dudak büküyorsa yıllar…
bırak dağılsın ortalığa herkes senden benden bizden nasibini alsın masılımsı hikayemizden olay mahalline iştirak eden kuşların faltaşı gibi açılsın gözleri ebabiller yolunu şaşırsın ne çıkar…
kaldırıp yaralarımızın kabuklarını basalım vatan bellediğimiz topraklara ayaklarımızı…
gözyaşlarımızı çıkartıp gözlerimizden taşlara sürelim ayaklarımızı sürünelim bedenlerimiz bin yıllık namlunun ucunda inim inim inlesin korkularımız arşın duvarlarında kum fırtınası başlasın bir anda göz gözü görmesin ama ben hep seni bulayım
“ eflatun tadında “
çölün ortasında susuzluktan ölmüş olsakta ölümü içelim tek ağızdan…
lakin önce ver elini kalk gidelim uzak diyarlara kızılcıklar ölmeden çıkarayım seni Urumeli ‘nin dağlarına çözülsün payduşkalarımın son halkası adımlarım ikilerken Debreli Hasan ‘ın türküsünü yazayım avuçlarına aşkımız sınansın drama köprüsünde bırak sonra yazılsın adımız mezar taşlarına bütün Rumeli ağıt yaksın ardımızdan hikayemiz aksın yarınlara...
kaç kez söyledim Yusuf’um sana ardalar ölüm fısıldar kulağıma kaç kez söyledim ölmeden dirilemeyiz aşka savaşmadan yenilemeyiz bırak dövüşsün kelimelerimiz er meydanında kaç kez öpüştük biz bir şiirin ortasında ve sen hep mağlupsun bu savaşta hepte mahkum acıda olsa rüzgar bendim çünkü karşında duran…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ölmeden dirilemeyiz aşka... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ölmeden dirilemeyiz aşka... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.