İnsan olduğumdan beri, Her şeye alışır oldum… (en çokta kaybetmelere)
Çoğu kez tuzaklı yollara girerdim. Çıkışımda hiçbir şeyim kalmazdı. (genellikle) “Sorma!” ben seçmedim insan olmayı, Bu yüzden isyanım var biraz…
Bazen elini tutardım, keşkelerin Üzülürdüm. Bazen hiç aldırmamış gibi, Hayatın her oyununa kanardım. Sonuçta nede olsa insan değil miydim?
Gelecek günlerimi şimdiden tahmin edebiliyorum. Her kış kar yağacak/ ve ben Pencere önünde, mum ışığının aydınlığında; Şiirler yazacağım insan yüreğimle…
Haydi, gel unutalım insanlığımızı da, Ve bir kuşkanadında düşelim toprağa… (sessizce ölelim…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sorgusuz İnsanlığım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sorgusuz İnsanlığım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜNEŞİN SANA ULAŞMASINI İSTİYORSAN GÖLGEDEN ÇIK! der Konfüçyüs O yüzden bu beden bu ruh bize ait..neler olup bittiğini bilmemektense, neler olduğunu neler yaşadığımızı öğrenmeye calışanlardan, yaşayanlardan olmaliyiz ki insan olduğumuzun tadını alalım.Aksi takdirde hayat yemek yemek, icmek,yatmak uyumak ise... insanın hayvandan ne farkı olabilir ki..?
Yüreğine sağlık...İnsan olmanın dayanılmaz sancısını bir kez daha hissettirdiğin icin...
şaban aktaş adlı üyeye katılıyorum emre abi insanlığı unutturanlar utanmalı herşey bizde başlayıp bizde bitiyor en azından yapabilicek mutlu olabilicek o kadar çok sebebimiz varki elinin tersiyle itelemek düşer bize mutsuzluğu keşkelerimiz bile mutluluk vermeli bazen belki çok polyanna tarzı görüceksin beni ama hayatı yaşanabilir kılmak lazım yüreğinin ve yüzünün her iki cihandada gülmesi dileklerimle. abicim.. sevgilerimle...
Bir alman atasözü vardır,'Der Mensch ist,ein Gewohnheitstier',dilimize çevirirsek' İnsan alışkanlıkların hayvanıdır;adet insanda tabiat olur! diyebiliriz.Okadar insanca dizeleriniz var ki,yüreğinizin yumuşaklığı dilinizden akmış,insanlara insanlığını unutturanlar utanmalı bu dizelerden.Şiirinizle tanıştığıma sevindim.Başarılar ve mutluluklar dilerim.
İnsanım hata yapma lüksüm var dememeliyiz. Yaptık mı tek dileğimiz af olmayı istemek Yaradandan. Sadece ama sadece bunu bilerek ve sulandırmadan ve dillendirmeden gönülden isteyerek saygılar şair şiirin bana bunları yazdırdı
Çok güzeldi. Şiirin için söylemiyorum ; ama insanlığımızı unutmak yerine hatırlasak ne güzel olurdu. Eminim bundan yeryüzündeki her canlı memnun olurdu.
yaşamak boşa olmamalı, birçok şeyle anlam kazanır hayat.. bu değerleri bir bir yitirdikçe ağır gelir yaşamı taşımak.. çok derin dizeler.. yazan yürek dert görmesin.. segilerimle..
güzeldi...