Seni türküler gibi sevdim Es ve ha öyle ince öyle kırık dağ suları gibi serin kitaplar gibi aydınlık seni yüreğim gibi sevdim Es ve ha
Seni yeni yaprağa duran bir goncagül sevinciyle sevdim. sesindeki karanfil fısıltısı gizemli bir masalın tılsımıyla.
seni şiirler gibi derin şarkılar gibi içli seni unutmamak üzre sevdim Es ve ha salkım-saçak türküler gibi
sen yağmuruyla ıslandığım güneşiyle ısındığım düştükçe yaslandığım tutkum, sevincim sevda yüklü bulutumdun özlemlere uçan güvercinim yaşamama sebep umudumdun
….. gitmek hiç olmasa diyorum solmasa çiçekler yüreğimde kuşlar uçmasa silinmese gölgeleri sevincin hasretin ince yollarına inmese gözlerimde sular sevdasına şiir yüklediğim rüzgar dinmese bitmese dudaklarına yakıştırdığım gülümseme…
ayrılık olmasa Es ve ha ölüm olmasa mutluluklara yazılsa adresimiz her üşüdüğümde bakışına sarılsam güvercinler havalansa üzerimizden ömrümüz dört mevsim bahar olsa gönlümüz arı, aşkımız bal olsa aksa damla damla hayatımıza dolsa…
senki munzurda pınar yaylada göl yamaçda keklik, Erzincan’da gülümdün…
hangi dağ başında kaldı içimizdeki yaşam sevinçi uzaklarda kalan hasret..
Say ki dağları delen Ferhat’ım, Şirin’dir derdim al bütün bu ömür senin olsun Es ve ha bana gençliğimi geri ver….
...../ susma Es ve ha, kapama gözlerini üşürüm bırakma ellerimi Es ve ha bırakma düşerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ES VE HA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ES VE HA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gökyüzü kadar aşk ile dolu...
kırkikindi yağmurları kadar durmayan bir sağanak gibi şiir...
ya da aşk denizi sanki...
biz de daldırdık testimizi o sulara...
es ve ha;
esti hülasa...
teşekkürle...
============================================= e d i b / a h m e t