Grileşen renkteydim, soluktum! Pek önemsemezdim hiç kimseyi de, Aslında, dokunduğum her şeyi mahvederdim; Hatta söylediğim sözleri bile anlamsızlaştırırdım. Biraz mutluluk ekemediğim ya ömür toprağıma, hepsi bu! ( oysa bu arayışım yalnızlığımı büyüttü, sadece…)
“bahçemde hep o üç gül vardı; kırmızı, beyaz ve pembe… Oysa ben hep o mavigülü beklemiştim/ olmadı, hiç açmadı ki…”
…çok değil ama biraz alıştım. Çok düşünmediğim anlarda hep bakarım… ( o siyah perdeli küçük pencereden) Şimdilerde eski hüzünlerimle kahve yudumlarken, Sadece bir korku doğuyor gecelerime, ansızın… ( öldüğümü hissediyorum o alışkanlıklarla düşündüğümde)
“kolay değil, bacası olmayan evde yaşamak… En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü”
Bazen düşünüyorum da, suçluyum! Hiç bataklıkta aranır mı kelebekler? Ne zaman elime zeytin fidanı alsam; Hep şu düşüncede tıkanıyor hayatım: “rüzgârı tersinden yazsam; Siyah yağmurlar düşer mi hiç hüznüme?” ( sen hiç düşünme olur mu? Çünkü suçlu olan benim, sadece…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rüzgârı Tersinden Yazsam… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rüzgârı Tersinden Yazsam… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
“kolay değil, bacası olmayan evde yaşamak… En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü”
şu iki dizeyle hüznü öyle güzel kurgulamışsınız ki adeta başlıbaşına şiir, tebrik ederim.. sizi okumaya devam edeceğim ayrıca yorum için teşekkürler.. sevgiyle...
en beğendiğim mısra hangisi diye düşündüm fakat hiçbir mısrayı şiirden ayırıpda koyamadım yorumuma. böylesi bütün güzelliği olan bir şiir... çok güzel...saygılarımla...
“kolay değil, bacası olmayan evde yaşamak… En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü” ************ bacası olmayan evde yaşarsan kalirifer taktırırsın özgürlüğüde kanatlarda arama sadece uçmak özgürlük değildir.. kuşlarda özgür olduğunu sanarken bazen düşerler tuzağa.konuverirler kafese..özgürlük ruhunda kim hapsedebilirki ruhunu kafese..
Bazen düşünüyorum da, suçluyum! Hiç bataklıkta aranır mı kelebekler? ************ doğru kelebek arıyorsan kırlara git bataklıkta bulamazsın olsa olsa orda sinekler olur...
Ne zaman elime zeytin fidanı alsam; Hep şu düşüncede tıkanıyor hayatım: “rüzgârı tersinden yazsam; *************** sen yinede zeydin dalını al eline takılmasın aklın bişeye hatta zeytin fidanını al .. rüzgarı tersinden yazmakmı bi deneyelim nasıl oluyor..
''ragzür''
bu işte..tersi ama tersinden esmek desen onu yapamam işte...
öncelikle daha okumadan şiirin adı yetti beni benden koparmaya. “kolay değil, bacası olmayan evde yaşamak… En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü” mükemmel.. daha ne denilebilir ki? yüreğine sağlık
“kolay değil, bacası olmayan evde yaşamak… En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü” ---------- Hep şu düşüncede tıkanıyor hayatım: “rüzgârı tersinden yazsam; Siyah yağmurlar düşer mi hiç hüznüme?” ( sen hiç düşünme olur mu? Çünkü suçlu olan benim, sadece…)
"Suçlusu ben değildim aslında,suçlu yarınlardı seni benden alan"
herşeyde nu kadar kendinizi suçlamayın:( yine harika bir şiir çıkmış ortaya sizden başka bişeyde beklenmez zaten..yüreğiniz hiç susmasın sevgiyle kalın tebrikler..
Şimdilerde eski hüzünlerimle kahve yudumlarken, Sadece bir korku doğuyor gecelerime, ansızın… “kolay değil, bacası olmayan evde yaşamak… En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü” ............Daha yni uyandım v beni şiirin karşıladı. Harika ve d muhteşem... Ne denilebilir ki daha fazla.
En zoru da iki güvercin kanadında aramak özgürlüğü”
şu iki dizeyle hüznü öyle güzel kurgulamışsınız ki adeta başlıbaşına şiir, tebrik ederim.. sizi okumaya devam edeceğim ayrıca yorum için teşekkürler.. sevgiyle...