Annelerin bahsettiği elin oğlunun ağzına tüküreyim, Zeus meusta tanımam, Kibrimi kibrit kenarından yonttum, Çakma çakım marifetiyle. Ayağının değdiği her toprağa gül diktim, Ellerinin değdiği her sokağı öptüm, Kutsadım senden geri ne varsa. Tursuz, kabul mü bilinmez, Kutsadım. Şimdi yolsuzum. Ektiğim gülden habersizim. Kendinden bitkin bir burcun kenarındayım, Ben âlemi seyrederim, âlem seni.
Seni seviyorum ve seni seviyorum. Aramızda kalan güçlü duvarlar tozunu yutkundu, İrkildi gökyüzü, İrkildi kulundan habersiz Tanrıcıklar. Yürüdü bulut sırtladığı yağmuruyla, Yıldızın başını kaşıyacak vakti yok. Gittiler, Gülleri aramaya, Gittiler. Bir daha yolu bulamamacasına, Bittiler. Hadi eksilt gülüşlerini ömrümden, Bir bir düş farkına vardırrmadan, Toplu acılar kumbarası, Ne çıkarsa kardır. Şimdi acıları biriktiren erkeklik çıkıntımdan, Dağ aşar gibi, yer çekimi kanununun aslını inkar edercesine, Bana gel, Gerçekliğini ispatlayarak, Seke seke…
Seni seviyorum ve seni seviyorum. Seni sevmeleri seviyorum, Sen gitmeleri…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Antik Çağ Sevmeleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Antik Çağ Sevmeleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.