şiir diye yazmıyorum bunu hepsi hiddetli bir paranoya
nabızdan geçenler değer mi kalbe reçete/siz suskunluk şakaklarında sulanan özlemi yorgun atlar söz geçiremediğin ağlama taburu duvardaki çatlaklardan sızan gam o umursamaz melodram kendimde değilim bu aralar ki diri bir özlemin târifini en iyi ne yapar
cümlelere sığınmak işi bir yerde şiir daha dün ayrıldık seninle diyorum dikenler dururken dökülen hep gül sana söyleniyorum özlemek unutmak ister istemek kötürüm! ne çok cinaslı cinâyetim var umursamazlık örtülü ölme/yen cümleler üretiyorum yanma/yan hipnozlar kitaplar okuyorum " teri soğumamış ayrılıkla içilen özlem ateş yaparmış" diyen yok, sana söylemiyorum!
biliyorum benden çok seni sevmemi sevdiğini kabûl et ayrılamadığın o direniyorum sanıyorsun soyut bâkiyelere yağmursuz şemsiye gibi şiirlere daha da derinleşiyor çukurun adın her nerede geçse algıda seçicilik dediğin sevmekte bildiğin ürküntü! acı yerini ezberlemişse nereye dokunsan bere hadi yalan de!..
yudum yudum yıkarsın dilini kümülüs küslükler takılır boğazına bilirsin, gitmemiştir vardır gözlerini ne kadar kıssan da görüyorsan haklısın makyajsız ne çirkinsin diyorsan kendini teker teker terkeden günlere ne kadar kızsan...
bir ruh üfle şimdi cismine kalbine diri bir pil tak becerebilirsen girdabında kanayan dünü kes at sadece ruhundan yükselen o sesi düşün... zamansız ayrılıklar saati durdururmuş dinle! deniz tanrısı sesleniyor gemiye limana dön!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yenilme/yen Cümleler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yenilme/yen Cümleler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vaaaaaaaaay tek bir cümle final tüm şiiri çatısı altına almış gerçekten Serhat Bey ıslık çaldım şimdi toplantıya gidiyorum gelince bir kez daha okuyacağım izninizle vay vay diye çıkıyorum hoş kalın
cinnet geçiriyorsun
çünkü
ne yana dokunsan bere...........