hep gelen günden sakındım seni bazen içi güneşti bazen içime güneşti gözlerin... uzun bir yolculuğun yürüyen ağaçlarıydık hem olduğumuz yerde hem oraların en uzaklarıydık... bir dağın bulutuna yaslanmıştı umutlar hep gökyüzü hep yağmurdu sarıldığı anlar... bir masalın son sayfası gibiydik ben kendime doğru senden teğet gidislerden uyandım uykusunda öpülmeyi bekleyen kurbağanın düne öykünen ağıtlarından kelepçeler beğendim kendime buzdan,tuzdan ve kör beddualardan... şimdi sen bir mezarlığın gölgesinde büyüyen alev çiçeklerinden kendine mutluluğun borcunu ödüyorsun ben gamzelerinde tökezlenmiş gülüşlerin hayalinden payelar biçiyorum belki diyorum keşkelerimize pişmanlıklar yüklemedik gururundan düşmeden içimize yerleşen o derin sevdayı alnımıza çizene mi sorsaydık boynumuza takılı şükran yaftası ve göçüp gitseydik imgelerin darağacından kurtulmuş serpme duaların cenneti harcadığı sahte köşelerine....
---- sadece ölmezliğin olmadığı bir dünyanın düşüdür aşk...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KURBAĞA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KURBAĞA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu son vurusu cercevelettrirp asmali .
____sadece
ölmezliğin olmadığı bir dünyanın düşüdür aşk____
Sevgimle.
_ZERRE_ tarafından 6/24/2014 12:33:49 PM zamanında düzenlenmiştir.