Okuduğunuz şiir 16.6.2014 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Aşkın Peşrevinden Nağme Nağme O Kadın...
ellerimin cinnetinden düşlerim sorumludur her gece düşe yatırdığım gözlerimse suç ortağıdır bile isteye düş oyunlarıma
hangi gazoz kapağını kaldırsam altından çocukluğum göz kırpar güneş parıltısında ve ne zaman kibritle oynasam o küçük kızın çöp’ten adamları düşer ardıma bir aydede yanılsamasında
yetim çocukların aşkına kayıp babaların ruhuna yüreği talan anaların yüzünün nuruna ellerimi cinnetten gözlerimi düşlerimden azad et tanrı’m!
ki aşkın kıyısından geçerken ellerim adım adım gözlerim şahitti sadece nihavent bir öpüşten hicaz bir vuslata erişti aşkın peşrevinden nağme nağme süzülen dudaklarıma
ben ancak bir sevda boyunda büyüdüm aşk kadar öldüm çocukluğumun yoksul sokaklarında ve ben küçük bir kadınım daha çöp’ten adamlarım hala ardımda
aşkın kyısından sarkarken ayaklarım şahitliği hükümsüzdür gözlerimin bundan sonra yüreği yorgun küçük bir kızın feryadı kaldı çünkü büyümeye direnen o kadının boğazında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Peşrevinden Nağme Nağme O Kadın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Peşrevinden Nağme Nağme O Kadın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu günkü şiirinden sonra ,illah güne düşmüş bir şiiri vardır deyip aramaya kalktım Neyseki çok aramadan bu güzel şiir karşıma çıktı belli ki tatil zamanıma denk gelmiş Şiir harikaydı gününe ve kaleme yakışmış
Şiir ve konusu üzerinde çok şey yazılır da... Onlarca yıldır kadının gizemini çözememişken, bir de şiire bakıp kafa yormak yorucu olur :) Bil ki; tüm şiirlerini olduğu gibi bunu da haz alarak okudum.
Güne gelmesi ise arkadaşım olarak bana ayrı bir mutluluk verdi.
Her gün, güne seçilen şiirleri takip etmeye çalışırken senin bu güzel şiirin nasıl kaçtı gözümden üzgünüm; yaşlılık işte..
"hangi gazoz kapağını kaldırsam altından çocukluğum göz kırpar güneş parıltısında ve ne zaman kibritle oynasam o küçük kızın çöp’ten adamları düşer ardıma bir aydede yanılsamasında"
Çok, çok tebrik ediyorum canım. Gönül dolusu; dolu, dolu sevgiler tebrikler...Muhabbetle kutluyorum nicelerine temennisiyle...
insanın sevdiği bir kalemden ve en önemlisi sevdiği bir yürekten böylesi güzel sözler işitmesi cidden onur verici...çok teşekkür ederim sevgili wewin, iyi ki varsın...
bir feryat ki içinde yaşı küçük göz yaşı olmasın sır kıyamet dışında çocuklar hüzün kokmasın gür bakışlar ufkunda boncuklar çiz ip kopmasın bir masal yazın da içinde boncuk boncuk çocuklar gülüşen bebe sesleri yazın yazın ve yazın ki gönüller taş mevsimler kış yanmış nakışlar olmasın...
yazın şairem yazın yüreğinize sağlık saygılar bizden...
Bir kız çocuğu büyüdüğünde sadece uzamış oluyor da bunu kimse anlamıyor ve nasıl bir güç veriyorsa yaradan koskoca bir kadın görüntüsü ki en heybetlisinden ne yüklesen taşıyanından... Gel de anlatmaya devam et işte.
Selam yolladım hiç uzamayan kısa hâllerimize ha bide sabır diledim...