Gök yüzünde hafiften geceye çalan karanlık esintileri, ışığın ısrarla teslim olmama çabaları yalnızlığın koca şehri kaplıyan örtüsü.
Akrep ve yelkovan istirahata çekilmiş tüm gün koşturmanın mükafatının tadındalar önemsiz oldukları kısacık bir an sadece kalp atışlarının egemonyasında geçen zaman..
Yollardaki tüm harfler toplanır noktası ,virgülü, ünlemi ne varsa iletişime dair yok olur bir an iki kalp atışı arasında geçer zaman.
Ne yaralı ceylanlar kalır şiirlerde, ne kumsalda seyredilen yakamozlar. Masumiyetler sorgulanır içten içe gül dikeniyle başlayan kabahat tüm öfkelerin evcilleştirildiği bir an iki nefes arasında sıkışır zaman..
Seni düşünmeler biter ben ler başlar Kendi lafazanlığından kurtulma çabaların yalnızlığa akan gözyaşların en yakın arkadaşın
çocukluğuna kayar aklın bir an mutluluk akıl oyunları arasında sıkışan zaman
Sokak lambasında toplanmış yüzlerce deli böcek çarpma sesinin çınlaması yırtar kulağı ateş böceğinin şarkısı biter ömür biter
son nota nın duyulduğu an iki nota arasında sıkışır zaman
Tabiatta renk üstünlüğü kalmaz tüm renkler gece ye aittir aşklar,sevdalar hükümsüz sayılır ayın ondördü doğar içine kör’sün lal’sın. düşünme kaçıncısın iki kalp atışı,iki nefes arası, biraz akıl oyunu söyletince son şarkıyı o an
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki nota arasında sıkışan zaman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki nota arasında sıkışan zaman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.