(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mavi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mavi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umarım yanlış anlaşılmam.Alışık, klasik şekle çevirip okumak istedim.Kelimelerin gücünü kullanmayı bilen sayın hocam, .Deneysel şiir tekniğiyle bizleri buluşturmuş.Çok açılımlı zengin bir şiirdi.Kelimelerden oluşan dizelerin birbiriyle ilintili, birbirine anlamsal olarak tekabül eden dizilişi çok güzeldi.Kutlarım.Okura istersen üstteki kelimeye, istersen alttaki dizeye bağlı oku diyerek, başka anlamlarda farklı şiirler yaratma imkanı sunan şiirinizi kutlarım.Selam ve saygılarımla..
Şükran AY tarafından 5/11/2014 12:48:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Özür dilerim klavye sürçmüş orada.Düzelttim.Deneyseldir evet her yazılan :) kendimizi denediğimiz.De hani yeni modern anlayışta hep bu isim kullanılır ya teknik ve biçim açısından yeni denemeler, dizeyle resim çizen arkadaşlar falan var.Onun için öyle kullanmıştım.Tekrar kutlarım değerli gönül emeğinizi.
tersi de olabilir.