gittiniz hani terk adımlara dağ taş, bilinmedik yollar giydirip hani gittiniz sarkaçından sürüyüp zamanı yedi düveli kefenleyip kor kütük, körpe canlı demeden yangından kaçırır gibi alıp gittiniz ateşinizi hani kesip bir cümlede geridekilerin nefesini
sonra diyor insan denesek fayda eder miydi bu kez siyah sayfalarda beyaz kalem kullansak! yazıyordu bâzı kitaplar
aşkı anlamak için eski taşlardaki yazıları okumana gerek yok uçan kuşlara bak!
öyle ya, cennet de bizeydi cehennemdeki günâhlar da gökler de bizimdi uç/ama/yan kanatlar da!
nerden gelirdi ki; aklıma bunca amandan sonra senenin birinde bir gün sizin gibi sevebileceğim birini bulabileceğimi ve birini sevmek için bile umuduma zikrinize amâde acılar aşılayıp ne var ne yok tüm silsilemi tekrar sürüne sürüne önünüze sereceğimi ... tamam bıraktım edebiyatı! hepsi yalandı ceketim sizde asılı hâlâ!
haklıydı pinokyodan çilingir olmaz diyen hiç anlatamadım zâten ne yapsan faydasızdır izâhıyla tam öpüşmez bâzı kabahâtler
ve öyleydi bileklerime dolanmış vuslatsız bir silahtınız aslında kimsesiz büklere sakladığım varlığımın en cafcaflı en hercâi paratoneriydiniz göremediğiniz yokluğunuzu her gömdüğümde hovardalığımca vardınız
ve siz bir, aralık intihârından düşen ağustos teriydiniz
hiç bilemediniz hiç!
içime "yaz"geldi yine aklıma gözleriniz ne var ki ben/deniz berbat bir şâirim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aralık İntihârından Düşen Ağustos Teri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aralık İntihârından Düşen Ağustos Teri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen berbat şairsen, tası tarağı toplayıp gideyim hemen.
...
Ben ömr ü hayatımda böyle cafcaflı bir aşk şiiri yazamayacağım. Pek bi acı efkâr-ı hâlim. Yazmasam mı artık ne diye çok düşünüyorum.
Yaz geldi, kirazlar oldu penceremizde kuş sesleri aklımızda yarin nefesi bu dal daha çok serçe kandırır gülelim belki martılar bize simit atar. (uuuu bu yorum şiir yazdırır bana) hiç mütevazı olamayacağım, evet çok iyi yazdım.
berbat kısmı dışında tüm dizeleri saygıyla selamlıyorum...
öpüyorum can dostumu.