Tüm sevda sözlerimi, dilimin parmaklıkları ardına kilitleyip yazacaklarımı parmak uçlarımdan vuran ölümüme sebebiyet olan çirkin gülüşlü Adam !!! Nasıl birşey bu ? bedenim yanarken içimdeki binlerce çocuğun ağlamasıyla üşüyorum. Yutkunamadıkça reva gördüğün yeri genzim sızlıyor tir tir .....
Yokluğunun yoldaşlığıyla dertleşiyorum geçmek bilmeyen zaman içinde... Yastığımda sızlayan sonsuz acının kokusuyla kapatmak isterken gözlerimi Toz konduramadığım gülüşlerin acılara bulanıyor gözlerime ilişen soğuk duvarlarda .... çaldığın gökyüzümden gözyaşlarım sökülürken en ağır gri bulutlar çöküyor üstüme..
-Geçmişinden -unutamadığından koparıp -bağlamak en acılı yerinden mutluluklarıma -ilmek ilmek yüreğime örmeyi istemek -Sevmek seni -en büyük arzuyla -delice tutkuyla kadının olmayı istemek
Baharları umut ederken ,gelecek günlerden sen bana , kış’ı bağışladın mevsimlerden.... Nasıl dayanırım şimdi bunca acıya bu yerde ? -’yüreğinin derinlerine at beni’ derken rutubet kokan cehennemin dibinde.....
Sussam dayanamıyorum bağırsam duyuramıyorum kapansam da duvardaki soğuk gülüşlerine sönmüyor içimin yangınları ne çok ağlıyorum ne çok yalvarıyorum bilsen gözlerim, dilim acıyana kadar kalbim yorulana kadar bir bilsen bir anlayabilseydin beni kabullenirdin sevdiğimi....
Bıraktığın bu yerde ölüme mahkum olmak çok zor ama , bilirsin ki gidecek yerim yok senden başka. Korkmasaydım eğer dönüş hesabım olmayan yollarda ,tekrar kendimi kaybetmekten ; Korkmasaydım kapını çaldığımda bir kez daha canımı yakmandan koparıp zincirlerimi, kırıp kelepçelerimi bil ki şimdi şu an da koşarak, yalınayak kaçardım sana.
Anla halimi gelemiyorum o kadar çok korkuyorum işte !
Yanımdayken, yokluğunu yaşamak, yokluğunda kurduğum hayallerimizi izlemekten daha çok acıtıyor içimi !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hoşça Kanıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hoşça Kanıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
-Geçmişinden -unutamadığından koparıp -bağlamak en acılı yerinden mutluluklarıma -ilmek ilmek yüreğime örmeyi istemek -Sevmek seni -en büyük arzuyla -delice tutkuyla kadının olmayı istemek
Bu kadar büyük günahmıydı sevgili ?
Kaleminize yüreğinize sağlık üstad ,sevmek günah deyilde bazen vefasıza düşüyor gönül,hüzün kokan sitem dolu harika şiirdi saygılar.
Baharları umut ederken,gelecek günlerden sen bana,kış'ı bağışladın mevsimlerden.... Nasıl dayanırım şimdi bunca acıya bu yerde? -'yüreğinin derinlerine at beni' derken rutubet kokan cehennemin dibinde.....
Sussam dayanamıyorum bağırsam duyuramıyorum kapansamda duvardaki soğuk gülüşlerine sönmüyor içimin yangınları ne çok ağlıyorum ne çok yalvarıyorum bilsen gözlerim,dilim acıyana kadar kalbim yorulana kadar bir bilsen bir anlayabilseydin beni kabullenirdin sevdiğimi....
İşte bu! Bu gece başka bir şiir okumuyorum.Keyfim yerine geldi yarım otuzbeşlik içmiş kadar oldum. Yüreğinize sağlık sayın ELYSA sizi ayakta alkışlıyorum.Allah uzun ömürler nasip etsin işallah. Saygı ve hürmetlerimle...
Sade bir dil, akıcı bir anlatım, vurgular yerli yerinde vurgulanmış, yürekten gelen seslenişti.... Alkışlıyorum sizi ve değerli çalışmanızı... Başarınız daim, kaleminiz tükenmez olsun.... Selam saygı şiire ve şairedir... .............
En zorudur..Yaşadım bilirim.. Yanındadır..Ama üşürsüm zemheri vurur yüreğine. Ağzını açarsın söyleyecek öyle çok şeyin vardır ki ama dudaklarında yapışıp kalır buz kesen gözlere dikersin gözlerini söze dökülemeyen kelimelerle ağlarsın. Ağlarsın...
Nadir olarak cep telefonuma indirdiğim şiirinden sarılıp göz yaşlarımı yazmaya çalıştığım Melanı romanımın içinden tırnaklarımı kemirerek korkunun ana göbeğini deşerek ve kanatarak yazdığım araf nefesimden ara verip şiirine son yorumumu karalamak istedim. Artık şiir yazmıyorum bıraktım bin bir gece masallarını katledip içim yana yana şiir çığlığımı. Her defasında tek derdim çocuklar olduğunu belirttim lakin anlatamadım derdimi anlatamadım.
Zor dar akıl sokağında son bir çığlık melani olacak belki benden geriye tek kalan tek bir kitap. Ve geliri görüştüğüm Lösev' e kalacak. BAZEN DUR DEMEK VE TÜM AKIL HARFLERİNİ BOMBALAYARAK YOK OLMAK LAZIM...
Ve şiir:
Kaç kere dinlediğimi hatırlamıyorum. Dün asimle görüştüğümde kendisine de dedim. Sen şiir okumada olgunlaştın diye. Ve şiir'e zaten sözüm aciz. Tek '' ken '' ile biten cümlelerine takıldım. Bir ara bende çok kullanıyordum ama böyle bile inan çok güzeldi çok. Seni asiyimi öptüm yedi kat ruhlar ülkesinden.
Kendine güzel bak cân'ım çok güzel bak. Bir ölüm bir dünya hengamesinde boğulmamak ümidi ile.
Ve son olarak, seyrettiğim bir ırkcılık filiminde eziyet gören, hor görülen o siyahi kadının sözleri ile bitirmek istiyorum...
Yüreği güzelim sayfama sinen hüznünün kokusuyla nasıl üzüldüm bilemessin:( kim ya da kimler anlamayarak küstürdü/lerseni bilmiyorum akıl almaz akıl harflerini kim/ler durdurabilir aklım ermedi bilesin kalemdeki gücünü biliyorum ki yürekliliğinden keskindi. büyük haksızlık değil midir bu hem kendine hem elindekine? kararını vermiş gibisin ama keşke diyorum ufacık umutla 'umursamasaydın da, bildiğin dertlerini başkaları anlamasaydı üzüntümün tarifi yok :( gönlü alınır umarım küsen harflerinin ve yine 'ken' lerime takılır gülümsetirsin yüzümü.
Canımlasın bilirsin yanında olduğumu da bil gül yüreklim
ofoffo :( ah yokluğuna yoldaş ettğim onca sızım kanıyor şimdi yüreğimde,dünya batsa diyorum altında kalışım bu kadar acıtmazdı belkide beni tüm şiirlerim kanamalı birer yazı gibi dökülüyor kirlenmiş beyaz sayfalara bir bir diyeceklerim dilimin ucunda ama diyemiyorum :( direniyorum yokluğuna sualsiz mecalsiz öylece yüreğime çok kızıyorum çok! bak şiir gibi susuyorum hıçkırıklarım yüzüme vurdukça sana:
Sussam dayanamıyorum bağırsam duyuramıyorum kapansam da duvardaki soğuk gülüşlerine sönmüyor içimin yangınları ne çok ağlıyorum ne çok yalvarıyorum bilsen gözlerim, dilim acıyana kadar kalbim yorulana kadar bir bilsen bir anlayabilseydin beni kabullenirdin sevdiğimi....
yüreğimi yoruyorum,yine üzerine devrik cümleler yerleştiriyorum,kıyısız bir nehir gibi çağlıyorum biliyorum bu yalnızlık iflah olmaz benliğimde anlaşılmakdı derdim diyorum eğri olan doğrular da ama ne çare...
doğru bildiklerin yanıltacak hep seni işte o zaman anlayacak yüreğin yüreğimi zaman sensizliğe kurulmuş belli ki ben kara kilitleri vuruyorum dilime ve daha çok acıyacak içimiz sen gördükçe hayatın rengini
Yanımdayken, yokluğunu yaşamak, yokluğunda kurduğum hayallerimizi izlemekten daha çok acıtıyor içimi !...
ah benim yürek sürgünlerimin tercümanı yürek komşum bir yudum iç dedin yine şiirden geldim! içtim.. sil şimdi nöbet sonrası uykusuz gözlerimi asim,şiirdeki yorum nefesine nasılda işlemiş büyümüş güzellğinde
Herkesler tarafından Su gibi okunan şiirlerimiz neden bizim boğazımızdan yüreğe inerken yırtıyor her yanımızı :( neden bata bata sızlatıyor yaralarımızı :( sayfalar dolusu yazılacaklar takılıp kalırken dilimizin ucunda büyüyüp devriliyor tekrar üstümüze. ağırlıklarımızın fazlalığıyla uğrayıp geçiiyoruz farkındamısın aynı acıyla yüreğime yoldaşlık eden gül yürekli ,yürek komşum:(
Değeri kadar değer vermektir bazen insanlık yok yere heba edilen senelerin hesabıdır hesapsızca sevdim diyor o gözler bana asla yalan söylemedi bilirim ve kalbime gömerim *.*
Yüreğinin Cehennemine tutuyorum avucu iç kanamalı ellerimi Alır mı ateşinden bir kor Az yansam Yansam biraz daha Tenime parça parça yapışan sentetik, naylonî aşkların libasıyla Azalır mı yangının Diner mi sancıları Sevgili'nin buz duvarlarına çarpıp çarpıp Boğazını pençeleriyle sıkan imdadının...?
Tesadüfen ilk önce, son şiirine yaptığım yorumun cevabına gittim şairem :( okudum okudum ağlayıp ta geldim boğazımdan parmaklarıma inen düğümlerle sığındım sayfama Kabul olur mu acılarımı dindirecek adadığın o dilek birinci tekil yalnızlığım,nasıl çoğullaşır hangi mısrada hangi dua'da ah bilsem :( sarılsam varlığına saatlerce ağlardım şimdi o kadar doluydum ki taşırdın içimi :(
-unutamadığından koparıp
-bağlamak en acılı yerinden mutluluklarıma
-ilmek ilmek yüreğime örmeyi istemek
-Sevmek seni
-en büyük arzuyla
-delice tutkuyla kadının olmayı istemek
Bu kadar büyük günahmıydı sevgili ?
Kaleminize yüreğinize sağlık üstad ,sevmek günah deyilde bazen vefasıza düşüyor gönül,hüzün kokan sitem dolu harika şiirdi saygılar.