Ey İstanbul’un sınır boylarında yaşayan çirkin gülüşlü Adam. Ey gözlerinden beni doğuran, şiirlerinde öldüren şiir gözlü sevgili !
Ben seni vurgun yemiş yanından tutup kara gözlerime yumup öyle sevmedim mi dokunma hissini kaybeden parmaklarımın yalazıyla yazıp ,iniltilerini susturmadım mı içimde yetmeyen mürekkebim yerine ,gözyaşlarımı vurmadım mı sayfalarına ?
’Bir hıçkırık gibi tutunuyordum sana yar ’ derken büyük bir öksürüklemi atacaktın ciğerlerinden ?
Bu kadar mı ağırdı sevdam ? bu kadar büyük yükmüydü ufacık yüreğim?
~~~~
heyecanından terleyen avuçlarımdan, eser, ışıldayan bakışlarımda , fer yok şimdilerde. daralan ruhumun üzerine yürüyor soğuk duvarlar sanki .
’sus’ dedin .
’sustum’ . dilimin işitilmez halde bitkinliğinle.
zaten uzun uzun ne yazabiliyorum ne konuşabiliyorum resminde gezinen yılgın parmaklarım en kara şiirlerimin derinine gömerken yüzünü acıları uzatmak donduruyor parmak uçlarımı yüreğimi burkup her yanımı koparıyor.
~~~~
bilirsin kolay vazgeçemem senden bilirsin bir atımlık canım olsa dirilir yine koşardım yanına ama yine bilirsin ki öldürdün beni ! söylesene be sevgili ölüler geçebilir mi yaşamın ötesine ? geçemez değil mi ? -tut nefesini şimdi -bana hayat veremez artık -can veremezsin -dolamazsın artık ciğerlerime...
yetim hayallerimi toplayarak kördüğüm acılarımla çözemediğim kilitlerini doldurarak gönlümün heybesine bir kaç sevda kırıntısı şiirlerini alıp kanatları koparılmış kirpiklerimin ıslanmışlığında sendelenen şiirlerimin pılını pırtısını toplayarak uzanıyorum kurtarmamın imkansız olduğunu bile bile nisan akşamının ,soğuk duvarlarına. uzanıyorum korkarak. düşer miyim bilmiyorum kurtarmaya çalışırken yokluğunla delip geçtiğin ’ömrüm’ü .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Delip Geçtiğin Ömrüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Delip Geçtiğin Ömrüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman zaman hissettiğimiz istekler, tutkular, beklentiler ve mecburiyetler arasında sıkışıp kalma duygusu düşlerde yok... düşlerimiz özgürdür....Ve bir şarkıyı anımsadım''Düşlerde sevdim seni...''Düşlerimizi i gerçeğe dönüştürmekten de korkmayalım diyor tebriklerimi bırakıyorum şaire şiire sevgilerimle efendim...
okunası ve dinlenesi eser Çok içten çok saimi çok sıcak ifadeler bunlar şiiri okurken takıntısız pürüzsüz satır geçişleri mükemmel finişe yaklaştıkca heyecanı artıran bir paylaşım olmuş kutlarım şair yüreğini
bilirsin kolay vazgeçemem senden bilirsin bir atımlık canım olsa dirilir yine koşardım yanına ama yine bilirsin ki öldürdün beni ! söylesene be sevgili ölüler geçebilir mi yaşamın ötesine ? geçemez değil mi ? -tut nefesini şimdi -bana hayat veremez artık -can veremezsin -dolamazsın artık ciğerlerime...
bi uyusam diyorum bazen,uykusuzluğum aklımın yorulmasına neden oluyor halimin kalmadığı yüreğimin ne çok yorulduğunu hissediyorum zifiri karanlığıma düşen (sen)vakitlerimde tan vaktiyle anlıyorum avuçlarımdan uçup gittiğini sarmaladığım koyu yalnızlığa bir dua dökülüyor dilimden ve gözlerim! yine sökülüyor yerinden bilmem ki bu vebalin altından nasıl kalkacak zavallı yüreğin... :( düş yetimliğime,her gün yenisini, ekliyorum ,ömrüme vaktimi sayılı tutarken hıçkırıklarım (duyulmasın)diye ellerimi basıyorum agzıma kimseler bilmez ki..senden yoksun yanıma(susların)yamandığını ölü bir şehir var sanki üzerime devrilen,nasıl kalkacagım yeniden öyle küçüktü ki yüreğim... agırlığını taşıyamadın! oysa.. sana koşan ayaklarım hep aşkdı hep sendin!
şimdi bekliyorum ben ölürken SEN NASIL YAŞAYACAKSIN? ____
ah benim yürek komşum ELYSAM! gecem de sadece duam vardı buğün yine,öyle yorgun öyle uykusuzum ki ayaklarımda bir esaret ağırlığı sanki hiç uyanmak istemeyeceğim(bi uyuyabilsem) kaçıyorum çoğu zaman şiirlerin gölgesinden agrılarımı artırıyor... :( mevlam yürek imtihanlarımızı kolay eylesin can bu dünyada ki suskunluğumuz ahirdeki mükafatımız olsun sukut! altın can...
onlar,olmasa da gitselerde yüreğimize kurşunları sıksalarda var olmaları gerekmiyor sevgi bazen dokunamamaktır, aşk bazen hiç kavuşamamaktır... yeter ki düşlerde yeter ki yürekte yaşatılsın, her yürek sanıldığı kadar asil olamaz,olduğunu sanar belkide sen bu yürekleri bilenlere sor...
ah benim can tanem, gel hadi sabahıma düşen bu şiirinle sil gözlerimi şimdi boğazımın bir yudum suya ihtiyacı var su gibiydi gönlüme tümcelerin...
samimiyetinle her gelişin içtenliğinle her dokunuşunda satırlarıma kat kat sızlatıyorsun yaralarımı kanatıyorsun tüm uzuvlarımı tek başıma sindiğim köşede aynı hareketimle otuyorsun yanıma
uykularımız uykusuz aklımız yorgun ve biz kimseler bilmesin diye içimize ağlatıyoruz şiirlerimizi içimize bağırıyoruz bağlanan dilimizle....
küçücük yüreklerimizi taşıyamayanlar bilmezler üstümüze devrilen koca bir yük onlarsız bu şehir onca ezilmişliğimizin altından yine de aşk koktuğumuzu . herşeye rağmen diri diri ölümlere rağmen enkazlar altından onları silemeyişimizi yüzümüzün çizgilerinden....
Hoşgeldin yürek komşum benim gel sokul yanıma susturdukları dilimizle hiç konuşmadan uyuyalım hiç uyanmayalım hiç bitmeyen belki güzel bir rüya siler gözyaşlarımızı...
yüreğimden yüreğine en içten dua'mla inşAllah kabul olacak kalbimiz selametlere nail olacak sevgimlesin canım teşekkür ederim.
saygılarımla