(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂ ŞÂFÎ MEDET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂ ŞÂFÎ MEDET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemal safinin "Benim adım aşk " Şiiri geldi aklıma o şiirde de son dörtlükte kim olduğunu açıklıyor. Yüreğinden gelen ilhamlar kaleminin süzgecinden geçmeden demlemiyor ve hatasıza yakın şiirler yazıyorsun. Yaz GARDAŞ Yaz benim yerime de yaz.Ben hala dünya işlerini tam anlamı ile terkedemedim. Iki işi bir arada düşünmek büyük yetenek o da bende pek yok. Halbuki piano çalarken şarkı da söylerim ama bu iş başka. Beyni ikiye ayırmak herkesin harcı değil. Bu sebepten seni ayrıca kutlarım. Şiir için ne yazayım bir muhteşem daha dökülmüş kaleminden. Yüreğin var olsun Selam ve Muhabbetle .
Mehmet Nalbant tarafından 4/23/2014 1:44:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Galiba haklısınız ben içinde bulunduğumuz durumu bir unuttum. Toplanan zekatların akibeti belli olamayabilir. Bırakalım beş şarttan birini yine Kullar münferiden yerine getirsin. Hayırlı günler dilerim...
Sayenizde bir büyügümüze daha tahsis edebilecek bir koltuk cikacak görünüyor :))
Bence güzel bir fikir gibi gözükmüyor. Bu öneriniz hayata gecirildiginde SAiRAGAMIN FARKINI farketmek güclesebilir :)
Birakalim, zenginler de olsun, fakirlerde. cimrilerde olsun, cömertler de. Mazlum da olsun, onlara Kanat geren de...
...ki, kötülere bakalim da iyilerin kiymetini bilelim.
Okulda iken sonucu notlarimizin ortalamasina tam etki etmeyen kolay sorulardan mütesekkil imtihanlardan hic haz etmezdim SAiRAGAM.
Ödüller, ugrunda gösterilen caba, akitilan ter, o yoldaki engellerin coklugu ve büyüklügü nisbetinde deger kazanir ve o derece de mutluluk verir...bence.
Analarin (babalara oranla daha cok) evlatlarina düskünlügü ve sefkati dokuz ay on gün'ün zahmetinde gizli olsa gerek. Ki, "Cennet, o sebepten olsa gerek, analarin ayaklari altina serilmistir.
Bu teveccüh yüklü yazınızı sabah bahçede kahvaltı yaparken okudum. Güne çocuklar gibi neşeli başladım. Malum 23 nisan neşe doluyor insan:)) İçinde en ufak bir riyanın olmadığına adım gibi emin olduğum övgülü sözleriniz içi tşk ederim. Lakin benim için son yazdığınız özelliğin yanında diğerleri fazla ehemmiyet arzetmiyor. Keşke daha fazlasını yapabilsem. Bu yaşta hala çalışıyorsam daha iyi yaşamak adına değildir. Rabbimin rızasını kazanıp onun verdiklerini yine onun yolunda harcamaktır gayem. Bu gaye içinde yaşadığım mutluluğu başka hiç bir yerde bulmam imkansızdır. Şüphesiz yaradan kullarının rızkını verir ama bazı kullarına; '' Hadi kulum sen bu yardıma vesile ol '' diyorsa, bundan daha yüce bir huzur olabilir mi? Eğer ticarette bir yerde param batarsa ilk işim yardım ve zekat fonunu kontrol etmek olur acaba bir yerde bir eksiklik mi var diye. İnsanlar nisabına göre zekat verse dünyada fakir kalmaz. En iyisi bir zekat bakanlığı kurmak galiba. Medineli bir zat anlatmıştı; Medinede bir çarşı yangınında dükkanlar yanmış.Herkese verdiği zekat nisbetinde tazminat ödenmiş. Biri itiraz edecek olmuş önüne koymuşlar ödediği zekatı. işte sana otokontrol mekanizması. Neyse epeyi yazdım gözlerini yordum Hakkını hela et Gardaş. Selam DUA Sevgilerimle...
Su sitede her dostun yeri ayri elbet. Lâkin sizin yeriniz gercekten özel, bilesiniz.
Bu kardesiniz bazen bilmeden usul hatasi yapacak olursa, ki arada bir yaptigim oluyor maalesef, görmeyin SAiRAGAM. Niyeti her dem halistir.
Bu vesileyle sizin bilmedigimiz diger meziyetlerinizi de ögrenmis oluyoruz.
Sayet becerebilseydim, ben de dünya islerini terkedemezdim herhalde. Zaten, hic ölmeyecekmis gibi dünya icin de gayret gerekiyor sanirim.
Lisan, Piyano, Tekstil, Siir ve Edebiyat, (gizlice yazalim da duyan olmasin: Muhtaclara yardim)
... ...
Eski AGA'lar nerdeee, simdiki AGA nerde :))
Gerci pek cok AGA tanimadim. iyi bildigim bir ZÜGÜRT AGA vardi, o da ADI üstünde zügürt dü. Kaldi ki sekli semâli pek piyano calan birine de benzemiyordu :))
NASIL olsa siteden cikmis, belki de uyumussunuzdur düsüncesiyle kalemimin frenini cekmedim.
Sabah uyandiginizda cehrenize bir tebessüm olur iNSALLAH.