Cevabı yürek isteyen bir sualin Eriyen suskunluklarına cevap arıyorum dudaklarında Taşlaşmış kalbine inatla, Hep aynı perdelerin şahit olduğu El sallayışlarımı bırakıyorum sokağa… Sokak görüyor, Sen görmüyorsun… Asfalt büküyor boynunu, Sen dönmüyorsun…
Sevgisiz sevişmelerinin iniltileri kazınıyor amel defterime Tanrı bile hesabını sormuyor, Sende yanıyorum diye… Bu sevdadan, Bir bozuk para gibi elime bıraktığın hüzünden başka Ne kaldı ki geriye? Ne farkım kaldı ucuz bir fahişeden Sen yüreğini vermedikçe ellerime? Çekip çıktığın şu kapıdan geriye döndüğünde Ne bedel biçeceksin adımlarınla ezdiğin yüreğime?
Zaman alkol ikindisi… Hüznümü dikemiyor hiç bir kenar mahalle terzisi Her gün yırtılıyor bir uçtan bir uca, Şehir gözlerimde kırmızıya boyanıyor, Sen görmüyorsun… Mektuplarım ulaşıyor adresine, Sen dönmüyorsun…
Sigara dumanlarının günahlarını da yükledim omzuma Her ağlayışımda biraz daha yüklendim ateşinin ucuna Terin kokan bu çarşafları aylardır yıkamıyorum, Yastığını göğsümde uyutuyorum Bilmiyorsun… Her gün biraz daha eksiliyorum sen görmüyorsun…
Bedenimi kelepir fiyata kendine satan bir yürekten Merhamet bekliyor ruhum Duymuyor, Son kalp atışlarımı da toprağın altına gömüyorsun… Uğulduyor içimin yankısı, Ruhum çağırıyor bir gece yarısı Sen ruhlardan korkuyorsun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Utancın Al Rengi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Utancın Al Rengi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sigara dumanlarının günahlarını da yükledim omzuma Her ağlayışımda biraz daha yüklendim ateşinin ucuna Terin kokan bu çarşafları aylardır yıkamıyorum, Yastığını göğsümde uyutuyorum.
ilk iki dörtlükle devam eden diğer ikisine baglantıda biraz takılsamda şiire devam eden dizeler beni etkiledi ve yorumdan vaz geçirdivaz geçirdi .
KEYİF VE AYRI BİR TAT VEREN YUKARIDA Kİ DİZELERE BAKTIKÇA; SAYIN SEZGİNİN SANAT HAYATINDA NE KADAR UZUN BİR YOL ALIGINI, NE KADAR KELİMELERİNİN OLGUNLASTIGINI GÖRÜYORSUNUZ...
Bazen ustalık siirde degil yürektedir Şiir yürek midir? Tartışılır Ben şunu biliyorum ki Utancın al rengi Yürekten bir şiirdir,. bu da geçen zamanın,emegin, ne denli kaleme yansıdığını gösteriyor.
Bedenimi kelepir fiyata kendine satan bir yürekten Merhamet bekliyor ruhum ________________
Sevgili Mina,
şimdi şiirini kendimce çözümlemeye çalışıyorum, bunu herkese yapamıyorum, elektrik almam çok önemli benim için sempati empati kuruyorum ki seninde empati sempati kurduğunu biliyorum :-)
sevgi neydi? emekti...emek! alnından akmıyorsa ter çaba göstermediğinin delilidir..
aslında sen çözmüşsün bu işi lakin, son çırpınışların ... hatırın olmayan kapıda işin nedir? son zerresine kadar tüketip sevdayı, iyice yüz göz olunca mı hiç bir şey kalmayınca geri o zaman mı sileceksin , beklemiyeceksin onun gelmesini...bir şey bitti ise bitmiştir. aşk iki kişiliktir.sen sevmeye devam et engelleyen yok...olamazda... bir gün inan ki değmediğini anlayacaksın...tırmalıyorsun, geçirmek istiyorsun tırnaklarını aşkla ilk halini özlüyorsun aşkın... ilk halini ....anla be gülüm bu kadar acıyı yaşatıyorsa bir sevdanın ederi yoktur. acıyla yana yana pişersin o kadar... ki aşkına sahiplenişin takdire şayandır...önemli olan senin bitirmen olayı ...önemli olan sensin!!! gerisi hikayedir...
D ö n m ü y o r s u n …*
bak bir gün dönebilirler ...haklarını dilerim iyi kullanırlar...yıkıp geçip gidenler ... olurya bir kararda duran Allahtır bakalım bıraktıkları aynı kişi mi? sevda aynı durakta mı? burasıda önemli bir ayrıntıdır.
asla ilk hali olmaz aşkın asla olmaz ...kırılan testiyi yapıştırsan ne yazar..içindeki çatlaklardan sızar... bu sefer katran karası mayi...
utancın al rengi* utanma sakın ... yazan değil yazdıranlar utansın bence... ve ah ahlazım diyorum şimdi kendime kelin ilacı olsa kendi başına sürecek :-) çekene sor çekene ama ÇARE SENSİN!!! bütün soruların cevabı sende, simyacı sensin
ne renk olursa olsun utancın rengi...kanıyorsa bir yara tampon yapmak gerekir. Allah şifa versin
Okudum...Dondum kaldım...Öğleye doğru anca çözülürüm....Anca toparlarım kendimi... Harikaydı dost...Bambaşka bir dünyada gezindim sabah sabah ....Kutlarım..Selam ve Sevgimle...
Uzun zamandır böylesine güzel görünmemişti gözüme şiir yürekten kutluyor ve alkışlıyorum ve susuyorum Ama kalemin daim olsun hiç susmasın değerli arkadaşım
Bedenimi kelepir fiyata kendine satan bir yürekten Merhamet bekliyor ruhum Duymuyor, Son kalp atışlarımı da toprağın altına gömüyorsun… Uğulduyor içimin yankısı, Ruhum çağırıyor bir gece yarısı Sen ruhlardan korkuyorsun… nasıl güzel dizeler...çok beğendim.sakladım ...
Susku demişte "oldun sen artık" diye aklıma NFK geldi...
Bizim bir arkadaşın babası üstadın öğrencisiymiş, oturdukları zaman bir arada üstad başlar, bizim arkadaşın babası da hep lafını kesermiş. Üstad bir dayanmış iki dayanmış üçüncüsün de yok sen oldun git artık hep sözlerimi kesiyorsun demiş...
Şiir yazarken sen sözlerimizi kesiyorsun. Oldun sen:):)
edebiyat.., sırf yazılan şiirlere bakmaz binlerce kitap vardır say desen 50 yi geçmez aklımda kalan başka şeylerde arar edebiyat mesela ,kimsede olmayan sende olan hani adamlığına bakar şiirlere duruşuna bakar bir şiirden ne anladığına bakar önce
kutlarım....
güzel şiirdi..
Ahlaz anlatmış bir çok şeyi...
ben sadece yanaklarımın sıaklığıyla kala kaldım..
Tebrikler..