(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Mısra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Mısra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte türkçenin güzelliği ve şairin ustalığı.. Anlam yoğunluğu öylesine derin iki mısra ki;açılımında bir roman yazılabilir, bir flim çekilebilir. Kutlarım.
Adile Soylu tarafından 1/22/2008 5:11:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bence bu iki mısrada o kadar çok anlam var ki, anlayana.. İllaki sayfalar satırlar dolusu yazmak gerekmiyor tabii. Ama kimi kulağını aynı yöndeki eliyle tutar, kimi ters yöndeki elini uzatarak tutar gösterir. Her ikisi de tercih edilebilir... Yüreğinize sağlık. Esen kalınız.
ÜSTAT KÜÇÜK BÜYÜK NE YAZSAN HAKKINI VERİYORSUN.ÇOK NEFİS BİR BEYİT,ÖZGÜN BİR DÜŞÜNCE.BİR İKİ BUNA BENZER BEYİT DAHA YAZIP DİN ADAMI OLACAKSIN HERHALDE ÜSTAT:)))....SEVGİ VE SAYGILARIMLA....İBRAHİM KARAÇAY
Bir arkadaşımız bir şiire yaptığı yorumunda ; "Tek bir dörtlüğe bile kurdele takıldığını gördük" demiş. Tek bir dörtlüğe kurdele takılmaz diye bir kural olduğunu okumadım site kurallarında. Bu iki mısra (siz isterseniz tek beyit deyin) o yüzden asılmıştır siteye. Saygılarımla.
Putperest ettin beni diz çöktüre çöktüre.
bu güçlü mısraları yürekten kutluyorum. saygımla