(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kukla-Kuklacı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kukla-Kuklacı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuklaya güleriz de kuklacıya gülmeyiz, Bazen kuklaya kızar kuklacı kim bilmeyiz. ********************************************************* Her durumda da biz , umursuz kişileriz! harikaydı... Saygımla!
EVET HAKLISINIZ;DÜN BUŞUN KUCAĞINA OTURANLARIN, BU GÜN KIÇI YANDI ÇOK FENA... FAKAT YİĞİTLİĞİ DE ELDEN DE BIRAKMIYORLAR... FİLİSTİN SAVUNUCUSU KESİLDİLER; SENDİN YA DÜN KAPILARI AÇAN, TEMEL ATMA TÖRENLERİNDE ATIYORDU BOL KESEDEN... BİR DE KENDİ KENDİNİ KUKLA GİBİ OYNATANLAR VAR; BİR KIÇI BİR BAŞI OYNUYOR; BEYİNSİZ Mİ DESEM, YOKSA NE ESEM BEN DE BİLEMEDİM?! SAYGILAR AZ SÖZLE KONUŞTURDUN TOPU BİZE ATTIN ALIN OYNAYIN DEDİN YANİ...
ne anlamlı beyit.... hal ve ahvalimizi dünya manzaralarını içine alan... ahh ..kuklacılar ah..! ...ve aklını kullamayan zavallı kuklalar...! kutlarım yürekten değerli şair... sevgim saygım selamlarımla..
Nereye çalıştın cimcime, oradan sorayım.:)) Şiirlerini ilgi, gıpta ve hayranlıkla izliyorum. Bizim gibi yaşlılar artık köşesine çekilmeli ve siz gençlerin yazdıklarını okumalı bence. Çok güzel olacak hecenin geleceği, siz genç arkadaşların sayesinde. Biz artık dinozor olduk, yeni şeyler söyleyemiyoruz. Bayrak sizin. Saygılarımla genç dostum. Bu bayrağı en yüksek yere takacağına eminim. Güveniyorum.
Kuklaya kızdığımız doğru da hiç gülecek kukla rast gelmedi be usta.Bazan üçüncü sınıf kuklalar var güldüğümüz ama o kısa gülüş çok pahalıya mal oldu bize.Ben kukla deyince bizi yönettiğini zanneden Amerikan kuklalarını hatırlıyorum...Usta kalemden çıktığı hemen belli olan mükemmel ve üzerimde ciddi düşünülmesi gerekli bir beyit.. Uzun zamandır görüşmedik özledik be usta..Kendine iyi bak...Saygılar
Bazen kuklaya kızar kuklacı kim bilmeyiz
tebrikler,saygılar.