bir ayrılığın ertesi günü; hani sabah saatleri, güneş daha doğmamış, içimde bir boşluk, kat kat yerlere serilmiş gülüyor, gözlerime baka baka seni anlatıyor.
yalandan bir dünyanın, yalan bir milleti gibisin yalandan bir aşkın, yalandan suretine düşmüş gözlerin kırılmış bir bardağın, kırık canları gibi acıtıyorsun beni ey sevgili.
ne garip değil mi, aşkın saadeti vurulmuş kalbinden ayrılık gelip sarmış sol yanımı bu gün ihanetler kol gezerken usulca yüreklerde ben yine bir aptal gibi sevgiden bahsediyorum ne komik değil mi? üşüyorum
en iyisi susmak, başarabilirsem eğer en iyisi kimseler duymadan, uzaklaşmak bu kentten en iyisi mi, en iyisinden bir mezar kazmak kendime bilmiyorum of, en iyisi hangisi bu şehirde en kötüsü nerede saklanmış bu gece vaktinde oysa, en iyisi sendin yüreğimde ama sen bile, kalbimden vurdun dün gece şimdi ise en iyisinin bile canı cehenneme
dilsizlik, suskunluk değildir ama anlatamadım anlatamadım çünkü, kelimeler tükendi dillerimde sustu kalbim, konuşup da aldatamadım seni içimde
yalandan bir dünyada yaşamaksa kaderimiz zaten seninle el ele yaşıyorduk içinde fakat doğruyu söylemek gerekirse bu acılı şehirde ayrılık gelip bizi kurtardı sevdiğim şimdi bu şehir benim! tüm yollar da senin!! şimdi sana güle güle sevgilim!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güle Güle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güle Güle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ne garip değil mi, aşkın saadeti vurulmuş kalbinden ayrılık gelip sarmış sol yanımı bu gün ihanetler kol gezerken usulca yüreklerde ben yine bir aptal gibi sevgiden bahsediyorum ne komik değil mi? üşüyorum.."
ihanetler kol gezerken usulca yüreklerde...kalkmış,ben de sevgiden bahsediyorum...ne komik değil mi...Ve,üşüyorum...şiirin kalbi burada atıyor sanırım...güle güle demenin içinin doldurulduğu yerdeyiz hepimiz...usul usul ve gözlerimizin içine baka baka...gözlerimizin önünde...seni seviyorum,diye ellerimiz ve yüreklerimiz kenetli sanırken,ihanetlerle kuşatılmışız...Ve,insanın komik,aptal ve uyurgezer yerine düşürüldüğü sahne burası...Ve,ayıkınca yürek,güle güle sana,demek,avaz avaz bağırmak gerek hainlerin ardından,fazla komik olmadan ve üşümeden...
tebriklerim,güle güle demenin içini dolduran seslenişlerinizin içtenliğine ve tercüman olmanızaydı,komik,aptal ve uyurgezerlerin yüreklerine...selamlarımla...
ayrılık gelip sarmış sol yanımı bu gün
ihanetler kol gezerken usulca yüreklerde
ben yine bir aptal gibi sevgiden bahsediyorum
ne komik değil mi?
üşüyorum.."
ihanetler kol gezerken usulca yüreklerde...kalkmış,ben de sevgiden bahsediyorum...ne komik değil mi...Ve,üşüyorum...şiirin kalbi burada atıyor sanırım...güle güle demenin içinin doldurulduğu yerdeyiz hepimiz...usul usul ve gözlerimizin içine baka baka...gözlerimizin önünde...seni seviyorum,diye ellerimiz ve yüreklerimiz kenetli sanırken,ihanetlerle kuşatılmışız...Ve,insanın komik,aptal ve uyurgezer yerine düşürüldüğü sahne burası...Ve,ayıkınca yürek,güle güle sana,demek,avaz avaz bağırmak gerek hainlerin ardından,fazla komik olmadan ve üşümeden...
tebriklerim,güle güle demenin içini dolduran seslenişlerinizin içtenliğine ve tercüman olmanızaydı,komik,aptal ve uyurgezerlerin yüreklerine...selamlarımla...