(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey Gülüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey Gülüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Divan edebiyatından günümüze bir meltem esintisi...Güzel şiirinizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğeniyle okudum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Hissiyatı yüksek, anlatımı şahane bir şiir kaleme almışsınız üstadım, aruz ile nakşetmeniz ise harika olmuş... Teşekkürler kaleminize; Selam ve saygılar...
âşîna kılar; cûda yazan, gönlüme düş aşk sezdim ki acâib afitab rûhuma akma . sevdâsına aşlandı defâatle hesapsız tâkat mı kalan yoksa figân eyle bırakma . kalmaz yine Yoksul’da bu hâl cürmünü aşkın gözden kara düşmüş cesaret zindana tıkma
Ey gülümün solmaya meyyal alı... Muhteşem bir ifade. ne olursan ol, güzelliğine aldanma, solacaksın, malına aldanma kaybedeceksin, çocuklarınla böbürlenme onlarda ölecekler... Aksi takdirde vuslat günü başın öne eğilir. Zaten bu dünyada bir gün boynun eğilecek yere, hiç değilse o gün başın dik olsun.
Demiş, demiş de yine çuvaldızı kendisine saplamış yoksulum finalde. Bu halin cürmünden öte demiş kendi kendine. Ne yapayım işte yoksul dostum, tamamından anladığımı yazarsam daha da kötüsü yanlış anlaşılırım diye korkarım. İdare ediver. Korku başa bela.
Çok çok güzel , içli ve derindi dizeleriniz değerli dostum... Var oluşu ve can'a kavuşmayı öylesine güzel işlemişsiniz ki derinden etkilendim. Fon müziği de , klasik , nostalji yaşattı şiir ile birlikte. E ne diyeyim ? Var olun ... Çok çok teşekkür ediyorum bu güzellik için. Sağlık ve esenlik dileklerimle.