(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayın öte yüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayın öte yüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
AY DA MUTLULUKLAR GİBİ Bir görünüp bir kayboluyor. Hoş bir duygu bağlamında güzel imgelerle dillendirmişsiniz. Bazen insan tam da kazandım derken kaybediveriyor. Bu yargıya ise şiirin finali götürdü beni. Güzel dizeleri beğeniyle okudum bende
Tabiatın Baharla birleşmesi Nisan ayında gerçekleşmiş. Ortalık pırıl pırıl kuş sesleri içinde ağaçlar yeniden canlanıyor... Şiir çok anlamlıydı Hatice hanım. Tebrik ederim...
Tabiat hiç süpriz yapmamıştır; vakti gelince çiçeklerini açmış, kah güneşiyle ısıtmış kah meltemleriyle serinletmiş. Yani sevenlerini bekleyenlerini hiç hayal kırıklığına uğratmamış. Zamansız çiçekler açtırmamış yada zamansız bırakıp gitmemiş üstelik dönüşüde meçhul değil. Seneye daha güzel çiçeklerimle geleceğim demiştir hep. Ve de gelmiştir. Ya bizim gönlümüzün baharı; herşey toz-duman. Giden gelir mi bilinmez. Giden geride kalana dönüp bakar mı? oda belli değil. Beklersinde neyi beklersin o da belli değil. Bende şiir bunları uyandırdı. Güzel şiirdi yazan yüreğe sağlık Saygılarımla selamlar....