(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mevsimler ardınca sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mevsimler ardınca sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birde deniz düşlerim dolunayda Sanki uykuya dalmış yorgun günün sonunda Ay fırsattan istifade uzanıvermiş denize İşte o an yine dalarım düşe Düşerim senli günlerin peşine....
İnsanı duygulandırıp hislendiren güzel bir şiirdi Kutluyorum saygılarımla selamlar...
Mevsimleri kaldırdım, her günüm Cennet olsun diye, Şu yalan dünyada acı,elem keder neden olur ki niye, Şehirler yanıyor, yoksa dönüş mü var artık köye, Ne güzel de yazmışsın etkilendim kardeşim Hatice... HakanKURTARAN Tebrik ederim. Kalemin daim olsun... Saygıyla...
Düşlerden ayrık bir öykünün şiiri bu Ne zaman mevsimleri düşünsem Çerçevenin dışında kalan ya benim Ya da sen
Bil ki; Hasat mevsiminin sesidir bu heyamola Haydi rastgele, gördüğün bütün düşler hayrola
SAYGIN İNSAN MERHABALAR ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Saygılarımla.