Âdemoğlu çok şey ister, kursağında türlü heves Gezer dünya illerini, akar yürek; taşkın dere Gelir yaşam sınırına, zordur hali; yetmez nefes Açık olan bir gözünde farklı bakış düşer nere
Hafızası kayıt eder ta, ilk günü doğuşundan Ölümlüdür bilir elbet... Bildiğiyle de yetinmez Acı tatlı gülüşünü çalmış güneş doğuşundan Bir yanıdır ’Deli Dumrul’ sakinlik ruhuna sinmez...
Nezahat YILDIZ KAYA
Teşekkürler Mecit Kardeşim....
Dinmez asla dünya HIRSI, ders cikarmaz hatasindan "Ben" diyerek baslar söze, kibir kalpte tahta cikar Sorsan HAYIR kendindendir, SER olanlar ATASINDAN icer ecelin TASINDAN, SON hep AYNI bahta CIKAR...
Baht dedigin cesit cesit; hem körü hem karasi var Kanma gülen cehrelere, her kulun bir yarasi var ifrat-tefrit helâk eder; tam ortasi, ARASI var Seytan Cennet vâdetse de, bil ki sözü sahte CIKAR.......Mecit Aktürk
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Heves şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Heves şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âdemoğlu çok şey ister, kursağında türlü heves Gezer dünya illerini, akar yürek; taşkın dere Gelir yaşam sınırına, zordur hali; yetmez nefes Açık olan bir gözünde farklı bakış düşer nere.
Ölümü yakıştırmayız kendimize ama ne zaman sevdiklerimizden hakk'a kavuşanlarımız olunca hiç bir şeyde gözümüz kalmaz dünya malı dünya da kalır deriz de yine de vaz geçemeyiz isteklerimizden mükemmeldi tebrikler değerli arkadaşıma başarılarınla sağlıklı mutlu çok yaşa.sevgilerimle.
Ademin/oğlu bilir ,ölümlüdür.Kefenin de cebi yok.. Ama giç vazgeçmez dünyalık toplamaktan. Düşünse aslında, aldığı her nefes sayısı yazılı.Ne bir eksik ne bir fazla.Rızkı da belli daha azı veya çoğu yok. Ölümlü olduğunu bile bile, insanın doymuyor ne gönlü, ne gözü. Ömrünüze bereket.Sevgiyle kalın
Dinmez asla dünya HIRSI, ders cikarmaz hatasindan "Ben" diyerek baslar söze, kibir kalpte tahta cikar Sorsan HAYIR kendindendir, SER olanlar ATASINDAN icer ecelin TASINDAN, SON hep AYNI bahta CIKAR...
Baht dedigin cesit cesit; hem körü hem karasi var Kanma gülen cehrelere, her kulun bir yarasi var ifrat-tefrit helâk eder; tam ortasi, ARASI var Seytan Cennet vâdetse de, bil ki sözü sahte CIKAR...
Begenimin ifadesi olarak birkac dize ile sayfanizi süsleyeyim istedim.
ilhamin tatilde oldugu zamanlarda ancak bu kadarcik oldu :(
Âdemoğlu çok şey ister, kursağında bir çok heves Gezer dünya illerini, akar yürek; taşkın dere Gelir yaşam sınırına, zordur hali; yetmez nefes Açık olan bir gözünde farklı bakış düşer nere
İNSAN OĞLUNUN HAYATI O KADAR KISAKİ BİR HALK ŞAİRİ ŞUNU SÖYLER.''ANA RAHMİNDEN İNDİM PAZARA / BİR KEFEN ALDIM DÖNDÜM MEZARA....
İnsan ruhunun, yaşamın çizdiği yönde ilerlemesi. Hevesi ve isteği doğrultusunda dur durak bilmeyen bir hevesin yolcusu olur. Ta ki, ömür biter vade yeter hala yapacakları vardır hala öğrenmek, bilmek istedikleri vardır. Her ölüm erkendir ve yaşam hiç bir zaman hiç bir insana cazibesiz değildir. Son nefesine kadar mühlet ister hepsi heves in, isteğin tercihidir. Tebrikler. Yüreğine, derin duyguların beslendiği gönlüne sağlık. Kalemin daim olsun. Sevgilerimle Nezahatcımm.
Âdemoğlu çok şey ister, kursağında bir çok heves Gezer dünya illerini, akar yürek; taşkın dere Gelir yaşam sınırına, zordur hali; yetmez nefes Açık olan bir gözünde farklı bakış düşer nere
Hafızası kayıt eder ta, ilk günü doğuşundan Ölümlüdür bilir elbet... Bildiğiyle de yetinmez Acı tatlı gülüşünü çalmış güneş doğuşundan Bir yanıdır ’Deli Dumrul’ sakinlik ruhuna sinmez...
çok anlamlı ve muhteşem ders alınacak dizelerdi kutlarım .