Günaha giriyorsun hak neymiş ki evladım Kuldan mı istenirmiş günahtır sümme haşa Tertemiz gideceksin yolunda adım adım Baştaki dinlenmezse çok bela gelir başa. Madem ki başımızda madem ki onlar büyük Değişen o kanunlar olmamalı sana yük.
Dert midir KPSS söyle neymiş YDS Bedenin sağlam henüz toprağa kazma salla Ne işine yarar ki senin hesap hendese Erken olsa ne olur seni bekler musalla Genç yaşında gidersen ruhun olur temiz pak Sonbaharı görmezsin üstüne düşmez yaprak.
Ekmekten ettiğini bırak öğretmen yapsın İş mi kalmadı sana gidip bedel silersin Ama adamlar haklı biraz taraftar kapsın Belki kadro açılır memurluğu dilersin. Hiç düşünme bunları sınav vize finalmiş Öğrencinin çektiği boşa çileymiş halmiş.
Başlayacak bir yerden zaten bekledik bunu Önce LGS denir sonra sizinki gelir Kolay mı değiştirmek onca düzgün kanunu Uğraşmazsa bunlarla nasıl edinir gelir. Git oyunu ver aka kazansın ite kaka Bir araya gelmezler siyaset kötü şaka.
Sınavlarla ilgili duyduğu haberler yüzünden üzülen kızıma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SINAV şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SINAV şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel anlatmışsın kızını evet ya çocukların korkulu ruyası hayırlısı bakalım hep başımızda kuş misali yürekler çocuklardan çok üzülüyor anneler rabbim neyse hayırlısı o olsun diyelim saygı sevgimle
Soruların %20 si basınla paylaşılaaa gerisiyle dolap çevirecez dedi padişah, aynı zamanda fezlekeleri millet vekilleri görmeyeee biz okur karar veririz dedi.