(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARA MART ŞİVEKÂR YEŞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARA MART ŞİVEKÂR YEŞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DOST O DENLİ DEĞERLİ O DENLİ İHLASLI BİR YÜREK İDİ Kİ ANKARA KARARDI GÖNÜL GÖZÜNÜN DUYGULARINA KATILIR ALLAH MEKANINI CENNET ETSİN KUTLARIM BU DUYARL YÜREK SESİNİ KAL ESENLİK İÇİNDE...
Acılar değil midir ki yüreğimizde bala çevirip ara ara bala bandırmıyor muyuz göz yaşlarımızı... Her yürekte bir acılı bol vardır... Ne desek ne yazsak anlatılması zordur... Kaleminize yüreğinize hüzün çökmesin...Saygılarımla...
Off Allah rahmet eylesin.. O acıları tattığım için çok iyi bilirim.. Hiç bir zaman geçmiyor..Ama şimdi göz yaşı ile anarken ilerleyen zamanlarda anarken dudaklarda en tatlı hatıralar canlanıyor ve bir tebessüm oluşuyor.
gittiği gün bitti lafı ne talihiz bir laftır içi sökülüyor insanın hele birde tutlacak ne çok balık varken..kaleminizdeki duyarlığa selamlar..ömrünüz berketli olsun..
Ben, yine de teknik anlamda birkaç yere değinmek istedim.
gittin düğümlendi bir ırmak (ve) devrildi dağ(lar) --
3.dizede (ve) bağlacından kurtulmak için, (dağlar) daki (ler) çoğul ekinden de. Öneri:
devrildi dağ ya da dağ devrildi --------------------------------------------------
birileri dayanmış sanki bulutların boğazına ellerinde (en) köründen bıçak(lar) -- Burası, sözcük ekonomisi adına üç dizeye inebilir. Yine (bıçaklar) çoğul halde. Öneri:
birileri dayanmış sanki bulutların boğazına ellerinde kör bıçak --
gittin boğazımda dizili otuzüçlük iki (teşbih) -- Küçük bir yazım hatası: tesbih, değil > tespih ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
gittin toprak kaydı ayak (lar) ımın altından duvara dayanmaz derdin kazma kürek çamura bulanmalı insanın elleri üç tohum bin emek --
2.dizedeki (ayaklarımı) da (ayağımın) altından yapsanız. Her ne kadar iki ayağımız olsa da, söyleyiş açısından dili zorluyor çoğul hali. Ayağımın altından, deyişi de çoğulu içermekte zaten. Aşağıda (eller) çoğul halde. O iyi. Tekil/çoğul dengesi ve söyleyiş güzelliği/rahatlığı önemli.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Sevgili Şair,
bi önceki sayfama yaptığınız yorum ve diğer arkadaşlara bıraktığınız yorumların ışığı altında bu sayfada benim de gözüme batmıştı altını çizdiğiniz hatalar... ama düzeltmeye vakit bulamadım dün...
ilkbahar yaz sonbahar kış mevsimlerin sırası hiç değişöiyor vakti gelince sıradaki mevsim neyse tabiat o mevsimi giyiniyor hayat ona göre şekilleniyor demem o ki bahar gibi şiir de mevsimleri gördüm olacaklara mani olamıyoruz madem ...
tebrik ederim canım :)