ANAYA AGIT IIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 1994 YILINDA GÖZÜÜMÜN ÖNÜNDE ERİYEN VE BİR ÇARSAMBA GÜNÜ ARALIK BİR ŞEY YAPAMDAN UCUP GİDEN GARİP ANAMA YAZMAYA CALISTIM.ONSUZ DÜNYA DAQ NASIL YASIYORUM HALA ANLAYAMIYORUM...
YILLAR SONRA.....YINE GELDIM ANA.....KOKUNU DUYMAYA......TIPKI ESKİ GÜNLERDEKİ gibi .ANCAK BU SEFER EVIN KAPISI YOK.......ÇEKİNGEÇ VURAMIYORUM...SEVİNİP SEVİNMEDİĞİNİ BİLEMİYORUM.....ANLAYAMIYORUM DA.....BAK HAYIRSIZ OGLUN GELDİ....AYAKUCUNDA.....SENİN TABİRİNLE YİNE KÖYLÜ GÜVEYİ GİBİ ŞAŞKIN......BAKKK BASINDAKİ BODUR SELVİ......YEŞİLLENMEYE ÇALIŞIYOR......SENİN SEVDİĞİN GİBİ.......HAVA SICAK......ÇATLAMIŞ ÜZERİNDEKİ TOPRAK.......DUR SU GETİREYİM İLERİDEKİ ŞADIRVANDAN......AH ANAM ANAM AH....BAK NELER GELDİ BAŞIMA......DUANDAN UZAK KALDIGIM AN.....ELİM KIRILDI.....AYAGIM PARÇALANDI......SANA YAKIŞTIRAMADIGIM BASTONA BİLE MUHTAÇ KALDIM......EKSİK ETME ARTIK BENİ ARTIK UZAKTA OLSAM BİLE DUANDAN.....SAR GECELERİMİ KUNDAK GİBİ....SENLE BERABER YASAMAK NE DE GÜZELDİ.....SENDEN DAYAK YEMEK BİLE DAHA GÜZELDİ......O GÜNLER ANILARDA KALDI.....BİZLERE KANAT GERERDİN YAGMURLU GÜNLERDE.....GEREKİRSE SIRTINDA TAŞIRDIN HASTAHANELERDE ....DOKTORLARDA...EN SON EVİNDEN AYRILMAK KOYMUSTU SANA AH ANA...AH ANA....İÇİN İÇİN AGLIYORDUN ......BENİ GÖRDÜKCE KALKMAYA CALISIRDIN HASTA YATAGINDAN .....AMA NE YAZIK Kİ BİR MUM GİBİ ERİYORDUN GÜNDEN GÜNE.....SENİ GÖRDÜKCE HAYKIRMAKLA AVUTABİLİYORDUM KENDİMİ...SON YOLCULUK BU KADAR ZORMUYDU BE ANA......BİR ÇARSAMBAA UCUP GİTTİN VEREREK SON NEFESİNİ.....NE OLDU KELOGLAN MASALLARINA ANA..SAHİ NE OLDU MASALIN SONUNDA O SALAK ÖĞLANA.......ANLATMAYI BU KADAR CABUK MU BIRAKACaktın..BE ANA...ERTESİ GÜN PERSEMBE KAR YAGMISTI TEPELEREE.....OYSA KARLI VE SOGUK GÜNLERDE ÖLMEYİ PEK İSTEMEZDİN....KUNDAKLA KEFEN ARASININ BU KADAR YAKIN OLDUGUNU SEN ÖGRETTİN BAna son dersini vererek...YAKINDA YAZDIRACAGIM BAŞUCUNA YETİM ...ÖKSÜZ.....KİMSESİZ.....HAVVA KIZI RUHUNA FATİHA........AFFET BENİ ...AFFET ...ANA..SENSİZ YAŞAMAK ARTIK BİR SEY İFADE ETMİYOR BANA.....
|
damdan düşenler anlar...Allah anacığınıza ve ebedi aleme göç eden tüm yakınlarımıza nur rahmet eylesin...
kutlarım anlamlı şiirinizi...saygılar...selamlar..