(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
halsiz fal şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
halsiz fal şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tabiki umutsuz bir fal olur acitan taraf siz oldugunuza göre , sanirim falin yorgun dusmeside ondan olsa gerek diye yorumluyorum bende siirinizi :)) ... Guzel bir siirdi , kutlarim sizi , sevgilerimle ......
Şimdi biraz takılacağım lütfen gülümse, darılma e mi:)))))
"bir kahve iki fal"
Neden?
Bir kahve varsa neden iki fal var?
Bir kahve olunca bir fal olur:))))
"o bana bakıyor ben ona falda umut yok bize olmuş bir hal"
Kim bakıyor? Falcı mı falın kendisi mi?
:)))
Tabii ki şakaydı:)))
Biraz gülümsemek istedim zira bugün hiç gülümsememiştim, vesile oldu şiirin:)))
Şiirdeki ironi çok hoş. Hele...
"kahve bir ben gibi acıtsa da kırk yıl hatırı var" hüznün kendisi gibi.
ve final...
"fincansız umut halsiz fal"
Ah işte şiirin şah damarı burası. Fincansız umut... halsiz fal. Neyse hâlim... çıksın falım diyemeyecek kadar yorgun bir aşk. Umut için fincana ihtiyaç duymayasın hiç. Güzel yüreğine sağlık.
Kutlarım,
Sevgimle...
Kyrie tarafından 1/18/2008 2:48:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
halsiz fal
İnanamadan duramam
İnanmam da
KUTLARIM