Alfabesi kırık sokakların etrafındayım Köşe başlarında düş yorgunu âşıklar. Kalıyorum. Kaldırımlar ıslak… Y A K A R I M —Ellerimde ki yalnızlığa benzeyen mumları…
Y I K A R I M —Yazılmamış harflerin düşünce tezlerini…
K A L I R I M Karanlık sokakların arkasında Daha da kaybolurum. Yaram sen Düşerim. Her yerde düş yorgunu âşıklar… (bil ki, yarım çiviyim ben-ay çakamam gecelere-)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş Yorgunu Âşıklar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş Yorgunu Âşıklar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yakarım,yıkarım,"gibi ibareler ilk bakışta itici gibi görünse de şairin içerik olarak anlam taşıdığı şiirde bir lirizmi değişik tarzd yakaladığını görmüş oluruz.Başarılarının devamı dileğiyle.Kutlarım.
... Karanlık sokakların arkasında Daha da kaybolurum. Yaram sen Düşerim. Her yerde düş yorgunu âşıklar… (bil ki, yarım çiviyim ben-ay çakamam gecelere-)
düşlere indirilen hecelerin yorgun düşmüş hali seyre dalış...duygular bu dizlere nede güzel şekil vermiş böyle....düştüm dizelere ve kayboldum...yorgunum...hislerim ağır bastı beni dizelerde....kelamınıza kuvvet...
tebrikler